gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Edsborgsvägen var fel det skulle va flygfältsvägen, var det ngt mer du ville lilla Peter? [/url]
skriv flygfältsvägen då, och storleksmässigt är jag nog större än du lilla pucko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Edsborgsvägen var fel det skulle va flygfältsvägen, var det ngt mer du ville lilla Peter? [/url]
Kolla just prognosen i Väder-tråden efter 16.00 slutar det regna i Trollhättan och Uddevalla runt 18.00
skriv flygfältsvägen då, och storleksmässigt är jag nog större än du lilla pucko
Fy på, dig inte reta di små!skriv flygfältsvägen då, och storleksmässigt är jag nog större än du lilla pucko
Jag läste fel, hänger du verkligen upp dig på småpetetisser? Jag är ju inte bäst på allt som dig. Storleksmässigt är du flera storlekar större, vad gäller andra saker ska vi nog inte ta upp i denna tråd.
Fy på, dig inte reta di små!
Duschrunka kallt så känns det bättre! han e dum.
Tror du duschen hjälper , han vågar inte prata med mig när man ser varandra IRL. Tråkigt men så är det nog med pojkar tills de blivit män.![]()
Fy på, dig inte reta di små!
jag lovar
Duschrunka kallt så känns det bättre! han e dum.
O i Dalsland slutade det regna ca 12:30
Det blev en VÄLDIGT tuff start för en viss herre, vilket lade sordin över allt i hop.
Men efter att regnet gav med sig så blev det en väldigt lyckad dag ialla fall.
I håverud har de sveriges längsta gocartbana![]()
Popcorn någon? Jag bjuder...
Vad var det jag skrev till dig Pucko, skriva på internet kan du men tyst som en mus är du när man ser dig.
Och varningen du fick av Swedie var välförtjänt men du kan inte svälja den bara.
jag har inga problem att prata med dig. Men du kan väl hänga med på någon av våra turer så kan vi prata om det?
det var ju du som började bråka, så ibland får du rannsaka dig själv lite.
jag träffar gärna dig, bara du och jag (tror inte du vågar träffa mig utan dina polare ,du vill ju vara så tuff och kaxig med dem ) ,pm ditt nr. väntar.
Edit ja här får man inget pm.
Är man förvånad nej.
Jaha jag trodde du skulle skicka pm till mig?
vänta en minut
Andra halvan till Nössemark var riktigt grym! Sen undrar jag varför man inte kör brudfjället mer..Det blev en rejäl sväng! Har inte 100%ig koll men jag tror sträckningen blev ungefär så här: ...under förutsättning att man bor på shell i uddevalla o följde med mig hem.
http://kartor.eniro.se/query?mop=aq&mapstate=4%3B12.15455%3B58.24993%3Bs%3B11.80031%3B58.35622%3B12.50880%3B58.14364%3B876%3B496%3B0%3B1&mapcomp=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B0%3B0%3B%3B%3B%3B0&what=map_adr&mymap=LTI4YmFmYTk1OjEyMjg3NDIyZjE5Oi03ZmUz
Sträckan upptill nössemark var helt fantastisk!
Andra halvan till Nössemark var riktigt grym! Sen undrar jag varför man inte kör brudfjället mer..
Sträckningen ser ut att stämma med 2 undantag; efter färjan tror jag vi körde söderut-österut i stället för österut-söderut mot Bengtsfors. Och sen körde vi på andra sidan av sjön som ligger precis ovanför Dals Rostock.
Tack för turen igår, startade lite tråkigt men blev sedan riktigt lyckat med bra väder och sköna vägar!
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |