En hel dag i dalsland nästa vecka?

Kolla just prognosen i Väder-tråden efter 16.00 slutar det regna i Trollhättan och Uddevalla runt 18.00

O i Dalsland slutade det regna ca 12:30:blah

Det blev en VÄLDIGT tuff start för en viss herre, vilket lade sordin över allt i hop. :brinnerup
Men efter att regnet gav med sig så blev det en väldigt lyckad dag ialla fall.:banana
I håverud har de sveriges längsta gocartbana:hihi

skriv flygfältsvägen då, och storleksmässigt är jag nog större än du lilla pucko

Jag läste fel, hänger du verkligen upp dig på småpetetisser? Jag är ju inte bäst på allt som dig. Storleksmässigt är du flera storlekar större, vad gäller andra saker ska vi nog inte ta upp i denna tråd.

skriv flygfältsvägen då, och storleksmässigt är jag nog större än du lilla pucko
Fy på, dig inte reta di små!

Jag läste fel, hänger du verkligen upp dig på småpetetisser? Jag är ju inte bäst på allt som dig. Storleksmässigt är du flera storlekar större, vad gäller andra saker ska vi nog inte ta upp i denna tråd.

Duschrunka kallt så känns det bättre! han e dum.

Tror du duschen hjälper , han vågar inte prata med mig när man ser varandra IRL. Tråkigt men så är det nog med pojkar tills de blivit män.:fakta

Jag har inga som helst problem att prata med dig, däremot tycker jag att du är en människa med väldigt låg social nivå. Kommer du springa till moderatorn och lipa nu bara för att jag är av annan åsikt?

Vad var det jag skrev till dig Pucko, skriva på internet kan du men tyst som en mus är du när man ser dig.

Och varningen du fick av Swedie var välförtjänt men du kan inte svälja den bara.

O i Dalsland slutade det regna ca 12:30:blah

Det blev en VÄLDIGT tuff start för en viss herre, vilket lade sordin över allt i hop. :brinnerup
Men efter att regnet gav med sig så blev det en väldigt lyckad dag ialla fall.:banana
I håverud har de sveriges längsta gocartbana:hihi

En mycket trevlig tur, om man undantar starten då!

Popcorn någon? Jag bjuder...

Jag tar en mellan!

Last edited:
Vad var det jag skrev till dig Pucko, skriva på internet kan du men tyst som en mus är du när man ser dig.

Och varningen du fick av Swedie var välförtjänt men du kan inte svälja den bara.

jag har inga problem att prata med dig. Men du kan väl hänga med på någon av våra turer så kan vi prata om det?

det var ju du som började bråka, så ibland får du rannsaka dig själv lite.

jag har inga problem att prata med dig. Men du kan väl hänga med på någon av våra turer så kan vi prata om det?

det var ju du som började bråka, så ibland får du rannsaka dig själv lite.

:rolleyes: jag träffar gärna dig, bara du och jag (tror inte du vågar träffa mig utan dina polare ,du vill ju vara så tuff och kaxig med dem ) ,pm ditt nr. väntar.

Edit ja här får man inget pm. :rolleyes:
Är man förvånad nej.

Last edited:
:rolleyes: jag träffar gärna dig, bara du och jag (tror inte du vågar träffa mig utan dina polare ,du vill ju vara så tuff och kaxig med dem ) ,pm ditt nr. väntar.

Edit ja här får man inget pm. :rolleyes:
Är man förvånad nej.

Jaha jag trodde du skulle skicka pm till mig?
vänta en minut

Sluta tjafsa...träffas över en fika och red ut problemen öga mot öga

Det blev en rejäl sväng! Har inte 100%ig koll men jag tror sträckningen blev ungefär så här: ...under förutsättning att man bor på shell i uddevalla o följde med mig hem.

http://kartor.eniro.se/query?mop=aq&mapstate=4%3B12.15455%3B58.24993%3Bs%3B11.80031%3B58.35622%3B12.50880%3B58.14364%3B876%3B496%3B0%3B1&mapcomp=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B0%3B0%3B%3B%3B%3B0&what=map_adr&mymap=LTI4YmFmYTk1OjEyMjg3NDIyZjE5Oi03ZmUz

Sträckan upptill nössemark var helt fantastisk!
Andra halvan till Nössemark var riktigt grym! Sen undrar jag varför man inte kör brudfjället mer.. :Bugar

Sträckningen ser ut att stämma med 2 undantag; efter färjan tror jag vi körde söderut-österut i stället för österut-söderut mot Bengtsfors. Och sen körde vi på andra sidan av sjön som ligger precis ovanför Dals Rostock.

Tack för turen igår, startade lite tråkigt men blev sedan riktigt lyckat med bra väder och sköna vägar!

Andra halvan till Nössemark var riktigt grym! Sen undrar jag varför man inte kör brudfjället mer.. :Bugar

Sträckningen ser ut att stämma med 2 undantag; efter färjan tror jag vi körde söderut-österut i stället för österut-söderut mot Bengtsfors. Och sen körde vi på andra sidan av sjön som ligger precis ovanför Dals Rostock.

Tack för turen igår, startade lite tråkigt men blev sedan riktigt lyckat med bra väder och sköna vägar!

Varför vände vi inte i håverud och åkte brudfjället upp igen o sen ner . När vi ändå var där?:va:va

Back