En hög med bilder ifrån Sviestad 18/5

Om någon undrar varför det är tre suspekta kort på två killar i en fransk bil, så är det för att vi var otroligt imponerade över hur säkra soppatorsken och Caffe är i sin sexualitet. :D

Annars kan man se Pålle och Oscar sitta av tiden inne i depån (banan var visst svår...), det hysteriska sopandet efter sidvagnshelvetets oljespill, Miinin och Pär Johansson är hårda killar, Watz är någon slags överjordisk varelse, Teddy är profet, samt att Nyteknik kom ihåg att tanka den här gången! :tummenupp

Last edited:
Macho Woman skrev:
Om någon undrar varför det är tre suspekta kort på två killar i en fransk bil, så är det för att vi var otroligt imponerade över hur säkra soppatorsken och Caffe är i sin sexualitet. :D

Tack till Tom som redigera bort mina styva bröstvårtor :rolleyes:

Man är ju ingen mästerfotograf, men det är fasen så kul att springa omkring med en kamera. Kör en slideshow när ni tagit er till galleriet, så känns det som att ni är där på riktigt!

Macho Woman skrev:
Apropå säkra på sin sexualitet, vad gör Geiger och Mrlind? :confused:

Man kan omöjligt vara säker utan att ha experimenterat en smula.

Har ni tänkt på att Geiger ser lite ut som Valentino Rossi i skala 2:1 ur vissa vinklar. Låter han håret och polisongerna växa en smula samt går på salong för lite permanent så.... ja :)
Borde väl kapa varvtiden ner till 56 blankt bara på "pjooor räjslooks"?

Ang MrLind så rekommenderar jag Natusan intimhygien flytande tvål som inte torkar ut och irriterar känsliga områden.

Last edited:
Jörgen Player Special skrev:
Jag är primitiv! Jag gillade motivet på den första bilden.. :)

Japp, väldigt rejsmässigt.
Det har faktiskt en ytterst liten anknytning till rejs, fast det är nog inte så många som kan lista ut på vilket sätt.

Snygg bild på mig där. Trånga hörselgångar eller stora proppar?
Hojen var ju fin, med betoning på var.

Macho Woman skrev:

Det välvårdade kärran är till salu f.ö.
PMa mig för pris eller om du är tjej, skamliga sexuella förslag.

Satana perkele vilken linslus man framstår som. Inte bra. Ska hålla en betydligt lägre profil i fortsättningen.

Offkeff ser psyko ut på det fotot(som om hann precis provat Doohans NSR). Lite fler åkbilder nästa gång!

Goodstuff är mediakåtast av alla, det är tydligt.

Chris Ash skrev:
Goodstuff är mediakåtast av alla, det är tydligt.

MW gillar killar och har fotat mig mest - måste ju betyda något. :tungan
Hojen är så snygg så det går inte att undvika att fota den.

Oljesaneringsbilderna är talande. "Ganska" ordentligt oljespill.....

Goodstuff skrev:
MW gillar killar och har fotat mig mest - måste ju betyda något. :tungan
Hojen är så snygg så det går inte att undvika att fota den.

Oljesaneringsbilderna är talande. "Ganska" ordentligt oljespill.....

Du vurpade bara för att komma med på fler bilder!

Fast du har en snygg hoj iofs.....

*/ ?>
Back