Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För mig är det det, men kan du tillföra nåt till min ringa kunskap så vore jag tacksam...!
Tack farozonför ett utförligt svar.
Jag hällde i helsyntet för motorcyklar med våtkoppling. http://www.shell.com/static/se-sv/downloads/produktblad/advance_ultra4.pdf.
Min är sträckare automatisk, men Motorbolaget i Linköping sa att det inte var nån mening att byta för kedjan behövde bytas först, nu litar jag inte helt på dem, då de har gjort en massa andra slarvjobb, jag lämnar aldrig in den där igen! Jag tror att de inte hade sträckare hemma och orkade inte bry sig om min gamla olönsamma hoj.
Jag skulle kunna köpa en manuell och sätta dit, den sitter rätt åtkomligt, om det är meningsdullty
Japp, det har jag fattat, har hört talas om de som har sträck den för mycket oxå...
Njet, har inte provat mineralolja, passar det den här motorn bättre? Vilken mineralolja ska jag använda? Det finns ju lite att välja på![]()
behöver inte vara mineralolja just, men du ska definitivt prova en tjockare olja som 15w40 eller kanske 20w40, antar att du har 0w50 eller liknande på nu och den kan vara väl tunn i en motor som börjar bli lite sliten
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|