Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För mig är det det, men kan du tillföra nåt till min ringa kunskap så vore jag tacksam...!
Tack farozonför ett utförligt svar.
Jag hällde i helsyntet för motorcyklar med våtkoppling. http://www.shell.com/static/se-sv/downloads/produktblad/advance_ultra4.pdf.
Min är sträckare automatisk, men Motorbolaget i Linköping sa att det inte var nån mening att byta för kedjan behövde bytas först, nu litar jag inte helt på dem, då de har gjort en massa andra slarvjobb, jag lämnar aldrig in den där igen! Jag tror att de inte hade sträckare hemma och orkade inte bry sig om min gamla olönsamma hoj.
Jag skulle kunna köpa en manuell och sätta dit, den sitter rätt åtkomligt, om det är meningsdullty
Japp, det har jag fattat, har hört talas om de som har sträck den för mycket oxå...
Njet, har inte provat mineralolja, passar det den här motorn bättre? Vilken mineralolja ska jag använda? Det finns ju lite att välja på![]()
behöver inte vara mineralolja just, men du ska definitivt prova en tjockare olja som 15w40 eller kanske 20w40, antar att du har 0w50 eller liknande på nu och den kan vara väl tunn i en motor som börjar bli lite sliten
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |