EM i Schleiz?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Någon som har några träningstider från EM:et? De borde väl ha kört första träningen idag?

Är det verkligen en Tysk sida? Då borde kvaltiderna legat upplagda max tre minuter efter att de blivit godkända av tävlingsledningen. Vad är det här för ordnung?

Tack för tipset i varje fall.

Det är ingen jävla ordnung alls men jag fick träna tyskan en del innan jag kom fram till sidan... I mitt letande hittade jag även staden Schleiz officiella hemsida samt några lokaltidningar så nu kan jag nästan hela tyskland utan och innan. :D

Edit: På tal om tider/resultat: Är inte UEM's hemsida en av de sämsta i världshistorien? Fungerar kasst i Mozilla/Firefox samt uppdateras i bästa fall tre veckor efter race... Svemos är ju inte heller någon höjdare vad gäller resultat men det finns ju alternativ till den vad gäller resultat för nationella tävlingar.

Last edited:
moto-gg skrev:
jag tror inte att man körde med transponder idag

Skulle förvåna mig mycket om det inte är transponder under den officiella fredagsträningen för det är det på alla EM, eller rättare tider för tex Hungaroring har inte transponder utan fotocell och folk som kollar vilken hoj det är som passerar.

Nordgren skrev:
Skulle förvåna mig mycket om det inte är transponder under den officiella fredagsträningen för det är det på alla EM, eller rättare tider för tex Hungaroring har inte transponder utan fotocell och folk som kollar vilken hoj det är som passerar.

ok då lär man kört med transponder

om någon kommer över resultat så får dom gärna lägga upp det här :Bugar

Torkel skrev:
Vilka kör från Sverige?

dom jag vet!

125
Nikola Milovanovic
Alexander Lundh

250
Watz
Nicklas Cajback
Erik Sjösrtöm

? Mic Lindfors, Robert Dobrich vet ej om dessa kör

moto-gg skrev:
dom jag vet!

125
Nikola Milovanovic
Alexander Lundh

250
Watz
Nicklas Cajback
Erik Sjösrtöm

? Mic Lindfors, Robert Dobrich vet ej om dessa kör

Mårtensson och Lindfors är där men jag vet inte om Dobrich är med.

I 600SS är det ju bara Folkesson som kört men han är i Mantorp, så det finns nog dessvärre ingen svensk i SS600

brorsan är där och kör Sidecar åxå.

Saxat från www.watz-racing.com
Hoppas på en seger för Fredde nu. ;tummenupp

Efter dagens kval ser resultatet ut såhär:

1 - Gregory LeBlanc 1.31.2

2 - Alvaro Molina 1.32.0

3 - Yves Polzer 1.32.1

4 - Freddie 1.32.3

På femte plats Litjens, 12:e Andreas Mårtensson på 1.34, på 23:e plats startar Erik Sjöström och på 26:e Nicklas Cajback. Micke Lindfors körde tydligen bara första träningen eftersom veven i hans Aprilia sen inte ville vara med längre.

bror låg länge femma men till sist sjua på sista kvalet.

Racet borde väl vara klart nu?? Någon som vet något?

Sinnesjukt att köra upp sig till tredje plats från en 20:e! Som tur är så har ju Fredde "lite koll" på just Cartagena så chansen till EM-guldet finns kvar, helt klart! :tummenupp

bror blev tia med kraftigt förkyld burkslav.

Grymt uppkörning av Fredde och bra resultat inför slutspurten i Spanien. Kan det bli bättre än att snuva Molina på hans egen hemmaplan? Jag håller tummarna!

Sorry :brinnerup Hur funkar poängräkning? 1-10 får eller? Hur mycket? Är det samma oavsett SM, EM, VM etc? Ja, en riktig må-illa-fråga men jag vill haja vad 13 pinnar från Molina innbär.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back