elkontakter i Norrköping!?

Dirtyjove

Firefighter
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
Firefighterblade 919RR -97
Hallå alla vänner,
Nu har jag snart fått ihop hojen, dragit lite ny el etc. men saknar några stycken kontakter typ såna som sitter på 7,2 volts accen man hade i radiostyrda bilarna på barnsben, jag har exact såna som jag köpt i skövde när ja gick i skolan där, men köpte några för få, så om nån vet var jag kan få tag på sådana i norrköpingstrakten?

Vore fin fint om nån vet!

haj haj!

Claes Ohlsson finns ju i linden huset, vidare kanske hobby hörnan nere på drottninggatan har också. Elektroskandia ute på ingelsta nånstans har säkert också.

/I

Itssoeasy skrev:
Claes Ohlsson finns ju i linden huset, vidare kanske hobby hörnan nere på drottninggatan har också. Elektroskandia ute på ingelsta nånstans har säkert också.

/I

jo faktiskt så har jag funderat på classe med, men hitta inget på nätet, kanske har ändå, hobbyh. lär nog ha typ som rservdel, ska kika där, tack; hej hej, trevlig helg

Dirtyjove skrev:
jo faktiskt så har jag funderat på classe med, men hitta inget på nätet, kanske har ändå, hobbyh. lär nog ha typ som rservdel, ska kika där, tack; hej hej, trevlig helg
dags att koppla in katapultsadeln nu eller? :tummenupp

Dirtyjove skrev:

Sök på artikelnummer 22-4605 eller 22-4606 på clasohlson.se
Kan kanske va ngt sådant du söker?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla