Elitserietråden 2010/2011!

Trollet och Lorden, ni har ingenting att vara oroliga för (så länge inte Viktor Fasth går sönder vill säga.:gnissla). Varken hv eller DIF kommer att vända dom här underlägena, det kan jag snudd på garantera!

Skulle Fasth gå sönder är det kört...Heino-Lindberg är väl fortfarande borta? Vilket betyder Bjurling i buren...killen som läcker mer än Titanic.:rolleyes:

Skulle Fasth gå sönder är det kört...Heino-Lindberg är väl fortfarande borta? Vilket betyder Bjurling i buren...killen som läcker mer än Titanic.:rolleyes:

Fortsätter HV försöka köra på han hela tiden så är det inte alltför omöjligt... :(
Men vi hoppas på att backarna håller rent framför honom.. :D

Ja Heino borta o Bjurling i all ära men NEJ...

Fortsätter HV försöka köra på han hela tiden så är det inte alltför omöjligt... :(

tror att det kommer göra jävligt ont att vara inom en meter från Fasth iklädd HV-tröja på Tisdag...

tror att det kommer göra jävligt ont att vara inom en meter från Fasth iklädd HV-tröja på Tisdag...

Med stor sannolikhet..
O ska man vara sån så är han faktiskt ganska bra på freda sig själv oxå.. ;)
Laine borde veta.. :rofl

hv brukar spela fult det är ingen nyhet, titta bara på finalserien förra året... Det är också det som är anledningen till att hv brukar dippa mot slutet av grundserien för då går dom på träningsläger och övar bentacklingar och trippingar osv. Att köra över en målvakt är inget nytt för dom, det är bara för gnaget att se till att det gör jeffligt ont att ens försöka komma i närheten av Fasth.:fakta

"Sopranen" Laine...hoppas han kan starta en ny karriär som kastratsångare.

Min bror (som är gnagare) höll på att garva läppen av sig när Fasth klippte till honom med klubban, för precis så gjorde brorsan som också var målvakt när han spelade...:hihi:hihi hv "Blue Balls" Hehe...

Last edited:
Vad grinar gnällkukarna i Brunäs om? Visst, det var tråkigt att Järnkrok blev skadad, men det betyder inte att tacklingen var regelvidrig.

Att se och höra gnällkuken Sundlöv är fanimej värre än att höra den snikne Johan Davidsson stå och grina i TV.

hv brukar spela fult det är ingen nyhet, titta bara på finalserien förra året... Det är också det som är anledningen till att hv brukar dippa mot slutet av grundserien för då går dom på träningsläger och övar bentacklingar och trippingar osv. Att köra över en målvakt är inget nytt för dom, det är bara för gnaget att se till att det gör jeffligt ont att ens försöka komma i närheten av Fasth.:fakta

Min bror (som är gnagare) höll på att garva läppen av sig när Fasth klippte till honom med klubban, för precis så gjorde brorsan som också var målvakt när han spelade...:hihi:hihi hv "Blue Balls" Hehe...

Man får gratinera till segern!:gnissla

Och det andra (S)AIK gjorde också det dom skulle!

Haha, jag tror Laine tänker sig för innan han backar in i målgården igen...:D

Och det andra (S)AIK gjorde också det dom skulle!

Puuh...tack! Hjärtat höll och seger blev det ikväll!!! :banana
Tur det fanns kall öl i kylen. Jag käkade pistagenötter som en flistugg hela matchen... :rolleyes:

Haha, jag tror Laine tänker sig för innan han backar in i målgården igen...:D

Klubblängds avstånd? Komsi komsi... :D

LHC-divorna får mer än de tål, loooosers:mad:

En Norrlands Guld, Cluben? :)

Puuh...tack! Hjärtat höll och seger blev det ikväll!!! :banana
Tur det fanns kall öl i kylen. Jag käkade pistagenötter som en flistugg hela matchen... :rolleyes:

Klubblängds avstånd? Komsi komsi... :D

Laines barnbarn kommer födas med ett "KOHO"märke på pungen...(eller vad han nu spelar med för klubba)..:hihi

Jaha, ikväll är det dags igen, undrar om det kommer att delas ut några pungsmällar idag med?:hihi

Jaha, ikväll är det dags igen, undrar om det kommer att delas ut några pungsmällar idag med?:hihi

Jag döööööööööör...
Haft ont i magen sen imorse... Va fan ska jag vara så stressad för... Helvete.....

Ska nog fan inte ens kolla på matchdjäveln när jag kommer hem... :panik

Last edited:
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...