Förstår din skadeglädje men borde inte du hata råttorna mer?Om jag ändå kunde förklara hur förtvivlad jag är för att hv torskade igen...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förstår din skadeglädje men borde inte du hata råttorna mer?Om jag ändå kunde förklara hur förtvivlad jag är för att hv torskade igen...![]()
Om jag ändå kunde förklara hur förtvivlad jag är för att hv torskade igen...![]()
Och AIK vann igen!! Heeelt galet! Jag kan höra frikyrkognället från Jönköping ända hit....
Stackars dig...som du måste lida idag...![]()
Och AIK vann igen!! Heeelt galet! Jag kan höra frikyrkognället från Jönköping ända hit....![]()
Ja du skulle bara ana...Fast man känner sig lite kluven, minst sagt..
![]()
Bara att konstatera att varje rättrogen AIK:are måste revidera sin aftonbön nu....
"Viktor Fasth, som i målet äro
helgat varde ditt namn.
Tillkomme ditt rike.
Håll din nolla,
såsom i Jönköping så ock på Hovet."
Amen!
Jag vet hur det svider...har ju fått ofrivilligt heja på DIF dom sista 8 åren som det enda stockholmslaget.
Svider?! Skulle AIK vara det enda Stockholmslaget i elitserien skulle jag hellre spika fast fötterna i golvet och tända eld på lägenheten än att heja på dom...
Jag rättade din aftonbön lite...![]()
Nåja, nu är du ju djürgårdare med dess alla defekter som den lömska blicken, den låga panna och den hasande gången. Till dessa "charmiga" egenskaper får jag då också lägga småaktighet....![]()
Och så har du, som vanligt, fel..."Fader Vår, som är i himmelen
Helgat varde ditt namn...blablabla"
Jaha, så du kör nysvenska i aftonbönen... Jaja...![]()
Nåja, den jättenysvenska som används idag håller jag mig för god för iaf...versionen jag använde stammar enl wikipedia från 1641 års bibelöversättning.
Nymodigheter... Fnys!![]()
0-3 i matcher mot Luleå. Känns som att DIF skulle behöva en modernisering? (eller en ordentlig uppsträckning från Hardy)
AIK däremot har fantastiska 3-0 i matcher mot HV, och det känns faktiskt mer som lögner från en bilförsäljare i Hallunda...Hoppas dock de sänker HV på tisdag, det vore i det närmsta en biblisk upplevelse.
![]()
0-3 i matcher mot Luleå. Känns som att DIF skulle behöva en modernisering? (eller en ordentlig uppsträckning från Hardy)
AIK däremot har fantastiska 3-0 i matcher mot HV, och det känns faktiskt mer som lögner från en bilförsäljare i Hallunda...Hoppas dock de sänker HV på tisdag, det vore i det närmsta en biblisk upplevelse.
![]()
Biblisk var ordet, sa Bull...Men jag är rädd att HV kommer ut på isen med kropparna fulla av desperation på Tisdag....kan bli hårt.
![]()
Trodde aldrig att jag skulle behöva säga det, men Hardy måste bort! En tränare MÅSTE kunna vara flexibel, och det är inte Hardy...Tittar man på spelartruppen så borde det ha gått betydligt mycket bättre i år än vad det gjort, det är bara det att han får inte ut det bästa ur spelarna... Det är bara att inse att den här säsongen är körd och ladda för nästa, för att vända det här krävs det ett mirakel...
Jo, men gnaget har råd att förlora 3 matcher i rad, och det tror jag inte att dom gör... Det tar emot att säga det, men gnaget har en otrolig lagmoral som gör att dom har gått så pass bra som dom har gjort... Roger Melin har verkligen fått ut det mesta ur sitt lag.
Jo, men gnaget har råd att förlora 3 matcher i rad, och det tror jag inte att dom gör... Det tar emot att säga det, men gnaget har en otrolig lagmoral som gör att dom har gått så pass bra som dom har gjort... Roger Melin har verkligen fått ut det mesta ur sitt lag.
Jag tror du har rätt, men jag tänker inte ta ut nån seger i förskott...kommer ligga i fosterställning och tugga mattfransar i ren nervositet på Tisdag...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |