Elitserietråden 2010/2011!

Tack, men det hjälpte inte... :( Beklagar oss båda. Även om jag vill gnälla kan jag inte. SAIK var bra men fick dålig utdelning... HV71 var det bättre laget ikväll.

Riktigt underhållande match måste jag säga! :)

Undrar vad som händer i Fröööööööööööööluuuuuuunda inom de närmsta dagarna?

De parkerar sig där de hör hemma? :sist :va

Han är lite fågel eller fisk, det medges, men att Färjestad valde att skicka av honom är en gåta.
Det finns sämre spelare, om jag säger så.

Har "ni" lite flyt trivs han och då kan han göra mål.

Ja exakt, det finns sämre spelare:mad:

Nu har FBK bara en spelare kvar o det är Axelsson. O jag tror att de andra lagen har ganska bra koll på hur han ska stoppas.

Bra jobbat tråk-Tommy:glömdet

Det mest intressanta i den artikeln var att läsa inläggen från högst troligt riktigt geting-ilskna Göte-la-bööörgarrreee som denna:

Postat av Ej inloggad Romanista 47 den 7 feb 2011 kl 15:46
Det är väl solklart att man inte förlänger med Honken, tror samtliga kontrakt är högst osäkra inför nästa säsong.
Det enda kontrakt som är 100 nästa säsong är att Ahdrian sitter kvar i hövdingens tipi, den sämste hövding ett indiangäng haft sen Columbus upptäckte Amerika !!
:mad:

Bahahahaaaaaa!!!!! :rofl:rofl:rofl

Är det uppehåll nu pga ännu en helt ointressant landslagsturnering? LG?

JA! :mad:

Tycker ändå okänd Brynässupporter var bäst när han under JVM hävdade att "-Vi har faktiskt 4st tappade juniorer i vårt lag pga. JVM - vi borde få eCKstrapåäng i tabellen!!!"

Jag e inte bitter... :D

Just det ... för er som inte vet om det
AIK i serieledning igen
(och tack Hadelöv som stannar även nästa sesong)

(o sluta o gnäll om solna aik är ni snäll :P )

och frölunda åter i ledningen om man inverterar tabellen....

vart fan är världen påväg?:gråta

edit. kommer bli kul att se bottenstriden i slutet nu. 5 lag som slåss om sista slutspelsplatsen

Last edited:
Var det så illa? Kanske var tur att man inte såg matchen...:huvet

Det var ju ett sett att se det...:hihi

ja på den tiden jag följde dom mest aktivt så låg dom typ alltid på pallplats så man får väl försöka hitta något positivt i det som är nåt av det värsta jag sett...

ja på den tiden jag följde dom mest aktivt så låg dom typ alltid på pallplats så man får väl försöka hitta något positivt i det som är nåt av det värsta jag sett...

Ja, det kanske är läge att hålla igen mitt gnäll över SAIK's förlust ikväll. Vi leder ju trots allt ännu serien :)

...även om jag dock tvivlar mycket starkt på att vi vinner den efter kvällens minst sagt bedrövliga inställning... :mad: (sådärja, där kom gnället ändå...)

Jag tyckte det var kul uttryckt...:D Men visst smärtar det att se sitt lag inblandat i bottenstriden, jag vet...

Ja, det kanske är läge att hålla igen mitt gnäll över SAIK's förlust ikväll. Vi leder ju trots allt ännu serien :)

...även om jag dock tvivlar mycket starkt på att vi vinner den efter kvällens minst sagt bedrövliga inställning... :mad: (sådärja, där kom gnället ändå...)

frölunda slog dom med bravur så jag är nöjd:banana

Jag tyckte det var kul uttryckt...:D Men visst smärtar det att se sitt lag inblandat i bottenstriden, jag vet...

ja ni börjar väl bli vana?:krama

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...