Elitserietråden 2010/2011!

Och Ahdrian sitter kvar?

Han har väl liksom Khadaffi förskansat sig i någon närliggande betongbunker samtidigt som de båda ondgör sig över förljugna reportrars illasinnade förtal... :rolleyes:

Sist jag hörde (igår efter matchen alltså) hade både Ahdrian & Khadaffi satt munkavle på sina undersåtar.

Bara en tidsfråga innan fotfolket fått nog, gräver ut dem båda ur sina västliga fästen (Göteborg/Tripoli) och kör en "tjära-fjädrar"... :D

Sassa brassa mandelmassa.

:medgångs

Dock är det ju fantastiskt tragiskt att "produkten" Frölunda fortgår med ett riktigt bonnearrangemang a'la HBK med speakern som manar på publiken.

Nåväl, rafflande i botten.

Visserligen nästan så att man önskar att det blir kvalserien, för att kanske få ordning på saker och ting.

Hattrick av Kung Rickard !!!! Vi är Färjestad, ja vi är Färjestad. Och ni har ingen chans mot oss - för vi är Färjestad!!!

:yoparty

Så jävla skönt att knäppa LHC, HV och SAIK på näsan.

Vi fortsätter att vila oss i form... :rolleyes:
Lite oroväckande inför slutspelet att Jocke Lindström utgick skadad efter 13min i 1:a perioden... :gnissla

Får väl ändå gratulera DIF till en rättvis seger ikväll. :tummenupp ...och samtidigt stämma in i klackens sång. Vad ska Lärking göra nuuuu!!?!?!?! Jag är inte bitter men håller med, RIKTIGT dålig insats av Lärking i lika vanlig ordning.

Såg tack och lov matchen från Hyllan på hovet med god mat, god öl och god whisky. :fyllisar
Och efter matchen en Petit Edmundo.

Eller för att citera Winston Churchill: "-Cigarren sysselsätter både händer och mun. Därigenom har jag många gånger undgått frestelsen att antingen strypa eller bita folk (läs Lärking) som har irriterat mig." :mad:

Vi Får väl ändå gratulera DIF till en rättvis seger ikväll. :tummenupp ...och samtidigt stämma in i klackens sång. Vad ska Lärking göra nuuuu!!?!?!?! Jag är inte bitter men håller med, RIKTIGT dålig insats av Lärking i lika vanlig ordning.

Tack så mycket!:):tummenupp Var Lärking lika dålig som vanligt? Jag såg att det var en del utvisningar...

Tack så mycket!:):tummenupp Var Lärking lika dålig som vanligt? Jag såg att det var en del utvisningar...

Han var vansinnigt ojämn, ena stunden ingenting för att i nästa ögonblick ta för saker som nästan hände... Tror både DIF och SAIK störde sig lika mycket faktiskt. :zpy

För öfvrigt ser jag att gnaget-klacken börjar samla sina styrkor inför slutspurten på lördag... :hihi

http://www.youtube.com/watch?v=gHHME3aaNX8

De från bibelbältet må ha gud på sin sida men vi har Viktor Fasth.. :D

It's a "dear diary" moment :D
Jävlar vilken skräll om AIK kan hålla i och lyckas tvåla ut HV71 i kvarten!

SAIK knäppte Läääjnköping också, men det var på det berömda håret... inte tillräckligt övertygande för att man ska kunna luta sig tillbaka. :näsblod

Men det är väl det som är charmen med slutspel. Det kan sluta precis hur som helst... :gnissla

It's a "dear diary" moment :D
Jävlar vilken skräll om AIK kan hålla i och lyckas tvåla ut HV71 i kvarten!

SAIK knäppte Läääjnköping också, men det var på det berömda håret... inte tillräckligt övertygande för att man ska kunna luta sig tillbaka. :näsblod

Men det är väl det som är charmen med slutspel. Det kan sluta precis hur som helst... :gnissla

Det vore ju inget annat än en satans jäkla skräll.. Men fy vad roligt det skulle vara.. :tungan
Då skulle alla experterna gå o dra nått gammalt över sig.. ;)

Men men...
Känns just nu som att varenda match vi får spela utöver grundserien är bara jäkla bonus.. Grabbarna har hur kul som helst.. :D

Haha! Håååååveeeeblåååå :D

Efter Fasth's klubba på Laine ska de förresten heta Hv71 Blue balls..
:yoparty

Last edited:
Det vore ju inget annat än en satans jäkla skräll.. Men fy vad roligt det skulle vara.. :tungan
Då skulle alla experterna gå o dra nått gammalt över sig.. ;)

Men men...
Känns just nu som att varenda match vi får spela utöver grundserien är bara jäkla bonus.. Grabbarna har hur kul som helst.. :D

Om jag ändå kunde förklara hur förtvivlad jag är för att hv torskade igen...:D:D:D:D:D

Är ju verkligen totalemot allt som heter, har och är med AIK att göra, men när de slår Håååååååveeeeeblåååå, så kan man ju inte annat än att buga.

Vidare så bugar jag än mer för #24, tack för alla år. :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...