Elitserietråden 2010/2011!

Men va faan...

Boxplay för SAIK, jag sitter och skriker "-För liten box FÖR LITEN BOOOOOX!!!!!" ....och sen pang! - mål!

Vafaaan är det SAIK inte fattar!!! :mad: Det är långt ifrån 1:a gången detta händer. Ska inte spelarna som "proffs" ha KOLL på detta????

Jag blir GALEN!!!!!!! :huvet
Nåja, vi leder med 3-2 inför 3:e... men så JÄVLA ONÖDIGT!!!

Skärpning nu!
:mattias

Men va faan...

Boxplay för SAIK, jag sitter och skriker "-För liten box FÖR LITEN BOOOOOX!!!!!" ....och sen pang! - mål!

Vafaaan är det SAIK inte fattar!!! :mad: Det är långt ifrån 1:a gången detta händer. Ska inte spelarna som "proffs" ha KOLL på detta????

Jag blir GALEN!!!!!!! :huvet
Nåja, vi leder med 3-2 inför 3:e... men så JÄVLA ONÖDIGT!!!

Skärpning nu!
:mattias

Heeeeja LHC!

Jaha, nu står hoppet till fröknarna från Karlstad. De är ju sååååå mycket bättre än HV så något annat än fyra raka vore direckt pinsamt.

FBK - Skellefteå i final vore perfekt. Då sjunker mediaintresset och tidningarna börjar skriva om fotboll istället :)

Jaha, nu står hoppet till fröknarna från Karlstad. De är ju sååååå mycket bättre än HV så något annat än fyra raka vore direckt pinsamt.

FBK - Skellefteå i final vore perfekt. Då sjunker mediaintresset och tidningarna börjar skriva om fotboll istället :)
Här var det bittert hör jag. Lycka till nästa år.

Det har varit bittert ett tag nu med andra ord. :)
Japp, 10 år utan guld svider, speciellt som det var så sjukt nära förra året.

Men vi har ju dubbelt så många guld som ni så ge inte upp, kämpa på och om 30-40 år kanske ni är i kapp ;)

Förresten, vad höll de på med i Karlstad före 1980, välte kor?

Japp, 10 år utan guld svider, speciellt som det var så sjukt nära förra året.

Men vi har ju dubbelt så många guld som ni så ge inte upp, kämpa på och om 30-40 år kanske ni är i kapp ;)

Förresten, vad höll de på med i Karlstad före 1980, välte kor?
Ja, typ. :rolleyes: http://sv.wikipedia.org/wiki/Maratontabell_för_Elitserien_i_ishockey

Färjestad har 8 guld i Elitserien, Djurgården 6. För inte är du väl så desperat att du räknar ett halvsekel gamla vinster i en nedlagd serie?

Så det var "nära" förra året alltså? Okej. :lol

Det var väl fan också, KOM IGEN NU SAIK!!!!

Jag skrek så jag nästan fick en hjärnblödning igår :4skrika men det hjälpte inte... :huvet

När SAIK inte tar vara på 2st PP i 4:e perioden och sen till råga på allt står och tittar som hjärndöda renar på pucken framför Hadelöv istället för att TA SINA JÄVLA MARKERINGAR får vi faan skylla oss själva.

Rätt lag vann igår. En riktig kämpainsats från Luleå. Tyvärr.... :(

Bara att bita ihop och komma igen ordentligt i nästa match!

Jag skrek så jag nästan fick en hjärnblödning igår :4skrika men det hjälpte inte... :huvet

När SAIK inte tar vara på 2st PP i 4:e perioden och sen till råga på allt står och tittar som hjärndöda renar på pucken framför Hadelöv istället för att TA SINA JÄVLA MARKERINGAR får vi faan skylla oss själva.

Rätt lag vann igår. En riktig kämpainsats från Luleå. Tyvärr.... :(

Bara att bita ihop och komma igen ordentligt i nästa match!

Jag vet inte om jag kan hålla med om att lulääääääääääääääääääh någonsin är rätt lag... Jeffla SAIK, nu får dom fan skärpa sig!:fakta

Jajjemen! AIK kommer trippa ur denna serie med svansen mellan benen. Färjestad tågar vidare mot SM-guld! Jag var inte orolig ikväll! Typ... :yoparty

Roligast var boorken som inte tycker att Zednik filmar när han gör årets svandyk i Elitserien. Vilken tomte han är Boorken.

Nu åker AIK ut på arslet.

Sicket jävla dyngmål Luleå fick till då..

Last edited:
Roligast var boorken som inte tycker att Zednik filmar när han gör årets svandyk i Elitserien. Vilken tomte han är Boorken.

Nu åker AIK ut på arslet.

Sicket jävla dyngmål Luleå fick till då..

Boork är helt under isen. Dags att han kryper in i den håla han föddes i och självdör... :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman