Frölunda hade lekstuga med fbk idaghärligt att se
nu tar vi minst en av de två matcherna i kaffekvarnen.
lekstuga ? då såg du inte matchen va ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frölunda hade lekstuga med fbk idaghärligt att se
nu tar vi minst en av de två matcherna i kaffekvarnen.
Åhh. Grinig till och med när ni vinner. Så sött.Jag vill bara säga "HÅLL KÄFT" till dig. Faktiskt.
Visst, pinsamt att det kommer in junk på isen, men, Andersson är fanimej det sämsta jag vart med om. På riktigt. Jag tycker ju annars att Andersson är bästa domaren, vanligtvis. Men, knappast.
lekstuga ? då såg du inte matchen va ?![]()
![]()
Kollade på matchen på TV igår, och får böja mig framåt och hålla med. Måste skylla på att det inte är lätt att uttala sig allt för väl då man inte har tillgång till repriser (på plats).Nu tycker jag du är enögd faktiskt, väldigt så. Jag är inte FBK:are men jag tycker nog att alla VF:s utvisningar i första perioden var korrekta och Andersson visade att han är Sveriges bästa. Att kasta saker på arenan gör man i fjollsporter som fotboll, det ska inte hända i hockey annat än vid hat trick, att se det för att man blir lite sur är bara patetiskt.
EDIT: Alla utvisningar i den situationen är mer korrekt. När göteborgarna började kasta flaskor så bytte jag kanal, så illa tycker jag att det var.
Fylleinlägg är faktiskt förbjudet.Kollade på matchen på TV igår, och får böja mig framåt och hålla med. Måste skylla på att det inte är lätt att uttala sig allt för väl då man inte har tillgång till repriser (på plats).
Beträffande kasta prylar så håller jag med samtliga här, totalt värdelöst av vissa retards att slänga in grejer på banan. Det hör inte hemma i hockeyn. Inte alls.
Överlag var mina tidigare inlägg lite väl salta, vilket var/är aningens onödigt. VF vann ju, ffs.
Ser framemot en tuff, schysst och hård kamp i LLA ikväll. Kan bli svårt, och är oerhört svårtippat. FBK är garanterat toktaggat och VF har fått lite "favoritstämpel", vilket säkerligen inte gagnar laget som har haft en allt annat än jämn nivå denna säsongen.
Faktiskt.Fylleinlägg är faktiskt förbjudet.![]()
Okej, tack för infon...Finns det folk som tittar på hockey fortfarande?? Själv har jag ledsnat totalt på...
Kan bli svårt med 4 mål för Färjestad om Ahonen spelar som han gjorde sist, men man kan ju alltid hoppas.Eftersom jag tippade så brarolleyes: )förförra omgången så ska jag ge mig på kvällens omgång:
HV71-Skellefteå 5-1
Linköping-Djurgården 2-4
Modo-Timrå 3-2 (i sudden)
Färjestad-Frölunda 4-1
![]()
Hehe, blev tvungen att sätta en tia på resultatet på oddset ifall man skulle ha rätt.![]()
Saknar du fortfarande Bäckman?Börjar du bli nervös?![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |