Elitserietråden 2007/2008!

Saknar du fortfarande Bäckman?
Som FBK spelar idag så kommer VF ta hem det här med 4-1 i matcher. Varför kan de inte bänka Mattsson? Han har ju inte ett rätt nu för tiden. :huvet

Har egentligen aldrig saknat Bäckman. Det är ju givetvis lättare att tänka snälla tankar om Melin i medgång, det får medges. Fixar han guld åt VF skall jag aldrig tänka en elak tanke om honom.

Har egentligen aldrig saknat Bäckman. Det är ju givetvis lättare att tänka snälla tankar om Melin i medgång, det får medges. Fixar han guld åt VF skall jag aldrig tänka en elak tanke om honom.
Med tanke på hans coaching i sista perioden borde du väl sända åtminstone en ond tanke åt hans håll. ;)
Fan vad jag gillar Eero idag. Hans avslut till 3-2 är precis vad som behövs för FBK - att någon vågar ta ett avslut, tro på att man kan göra mål.
Nu är det helt öppet och hoppas att FBK klarar sig från fler magsjuka lirare.

Med tanke på hans coaching i sista perioden borde du väl sända åtminstone en ond tanke åt hans håll. ;)
Fan vad jag gillar Eero idag. Hans avslut till 3-2 är precis vad som behövs för FBK - att någon vågar ta ett avslut, tro på att man kan göra mål.
Booom sa det.

Jävlar vilken snygg kasse han gjorde den där Sommervåri.

Vidöppet!

Riktigt läckert mål av Sommervori och ett skitmål åt vardera hållet.
Överlag dock en RIKTIGT tråkig match ruskigt lågt tempo och avvaktande i de två första perioderna, ett riktigt sömnpiller.

rätt enkla missar i tredje. Tycker det var någorlunda rättvist till sist. Tror VF är hyfsat revanschsuget imorron....

Vilken skitmatch. I ett slutspel!

1-1 i dretmål och väldigt ängsligt och rädd-att-bli-syndabock-hockey från båda lagen.

Imorgon avgörs det i LLA; den som vinner då vinner matchserien.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti