Elitserietråden 2007/2008!

Nu tycker jag det är dags att döda den internationella icing-regeln och införa NHL:s dito. Sjukt tråkigt när ett dragrace från blå genom halva zon blir avblåst när pucken passerar röda linjen. DÅ ska det vara viktigt att vara först på pucken, för försvararen för att få en tekning i offensiv zon utan byte för motståndarna och för anfallaren för att få en chans i anfallszon.

Har stört mig på det hela säsongen. Fy katten vilken skitregel.

Nu tycker jag det är dags att döda den internationella icing-regeln och införa NHL:s dito. Sjukt tråkigt när ett dragrace från blå genom halva zon blir avblåst när pucken passerar röda linjen. DÅ ska det vara viktigt att vara först på pucken, för försvararen för att få en tekning i offensiv zon utan byte för motståndarna och för anfallaren för att få en chans i anfallszon.

Har stört mig på det hela säsongen. Fy katten vilken skitregel.

håller med till 100% stört mig många år på detta :mad:

FBK är alltid generösa med poäng mot lag som spelst dåligt och ligger på undre halvan av tabellen. De är väl de som behöver dem mest antar jag. :D

Exakt sådär sa farsan också när jag mobbade gubben i telefon förut. Syster reagerade mer hysteriskt över mina otaliga SMS där jag skanderade 6-1, Djurgåååår'n, DIF och andra nödvändigheter... :rolleyes:

Exakt sådär sa farsan också när jag mobbade gubben i telefon förut. Syster reagerade mer hysteriskt över mina otaliga SMS där jag skanderade 6-1, Djurgåååår'n, DIF och andra nödvändigheter... :rolleyes:
Du dyker då upp på de mest ovanliga ställena och tidpunkterna...fast just här var man ju inte så förvånad.

Sicken pinsamt dålig insats av FBK idag. DIF var bättre på varje punkt. 15 skott på mål räcker ju ingenstans. Bara att åka hem, skämmas och ta nya tag. :(
Yepp. Bara att fortsätta på den inslagna vägen och släppa lika många i nästa mot VF.

Judit: Oj oj oj, över 10k publik i Pingisbollen (visserligen 1000 gratisbiljetter om jag förstod det hela rätt). Imponernade. :hihi

Idag smällr det.

Ett hungrig VF med en go´ seger i ryggen mot ett tröttkört, skadedrabbat och sargat FBK. Ska Melin få ge en direktreplik till Haakan Lobb i kväll?

2 raka vinster, hoppas det blir en tredje i dag mot Linköping :)

Angående icingregeln, blir så trött på linjemän som ska blåsa bara för att pucken slogs i väg 2 dm före röda. Låt spelet gå!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka