Elitserietråden 2007/2008!

Skadeglädjen sägs vara den enda sanna glädjen, efter 7-2 i går är jag beredd att hålla med. Det är alltid underhållning på högnivå när FBK får storstryk :)

Ungefär som HV är tre mot Kåberg i första sekvensen.
Tittade du på "mitt" klipp? Vad har du för videospelare? Den verkar visa något som inte finns. Vad jag kan se är det Ward och Kåberg, ingen mer...

Mattson och Pirnes ska nog bara försöka hjälp fröken Rhodin ;)

Last edited:
Med risk för att visa min totala ignorans för stor underhållning och förstklassig idrott;

Kan någon uppdatera oss om vad som händer i den (tydligen helt nya) damhockeyserien på elitnivå?

Med risk för att visa min totala ignorans för stor underhållning och förstklassig idrott;

Kan någon uppdatera oss om vad som händer i den (tydligen helt nya) damhockeyserien på elitnivå?
Alla är korthåriga lesbianer från Skåne och heter Rooth i efternamn? Eller? :va

Edit: Dra på trissor "Och de 362 åskådarna i fullsatta Segeltorpshallen fick se en tät, kampfylld och härlig match."

Riksserien. Minsann.

Där ser man, en serie för damerna. Det är väl förbundets lösning på att hitta en bra trupp till nästa handikapp-OS :hihi

Hej och hå vad bra DIF är just nu :rolleyes:

Att ta ut målvakten med drygt 3 minuter kvar och tekning i mittzon är knappast något genidrag. Pang sa det så var det 3 mål upp.

men det verkar rulla på för Brynäs!

Yeppers.... Det va en grymt skön seger mot Skellefteå. Viktig 6-poängsmatch!

Nu ska vi jobba oss förbi DIF också bara så vi hamnar på lite tryggare mark. Jag tror det blir en kul fight att kolla på den 2'a Februari i La Globe.

Bara två
Antti Hulkkonen
- Emil Sandin
Fast det ser värre ut för er
Jonathan Hedström
- Timo Pärssinen
- Riku Hahl
- Fredrik Hynning
- Eric Moe
- Sebastian Erixon
Kan bli en intressant tillställning!!

Haha, Magnus Wernblom, sicken tönt.

Mediaträning med Danny, Måns och resten av idolgänget hade kanske varit på sin plats.

VF gör många mål, men spelar som påsskit idag. Märklig match.

Sicken pinsamt dålig insats av FBK idag. DIF var bättre på varje punkt. 15 skott på mål räcker ju ingenstans. Bara att åka hem, skämmas och ta nya tag. :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT