Elitserietråden 2007/2008!

Tänk att två-domar-systemet kan bli dubbelt så dåligt istället för dubbelt så bra. Herr Rådbjer tog kommandot och den andre domaren kunde lika gärna varit hemma. Den andre domaren står 2 meter i från Ossi när han tacklar en Modo-spelare i slutet av matchen, tittar på den skadade Modo-spelaren åker vidare för att senare blåsa av. Ossi får matchstraff trots att domaren som sagt stod 2 meter ifrån och inte ens tyckte det var utvisning. Jävla lallare...

Oavgjort kändes mer rättvist men med 7 utespelare är det svårt att förlora.

Tänk att två-domar-systemet kan bli dubbelt så dåligt istället för dubbelt så bra. Herr Rådbjer tog kommandot och den andre domaren kunde lika gärna varit hemma. Den andre domaren står 2 meter i från Ossi när han tacklar en Modo-spelare i slutet av matchen, tittar på den skadade Modo-spelaren åker vidare för att senare blåsa av. Ossi får matchstraff trots att domaren som sagt stod 2 meter ifrån och inte ens tyckte det var utvisning. Jävla lallare...

Oavgjort kändes mer rättvist men med 7 utespelare är det svårt att förlora.
Är det en sak man kan vara säker på i gårdagens match är det att matchstraffet på Ossi var klockrent. Skolboksexempel på tackling i ryggen.

Är det en sak man kan vara säker på i gårdagens match är det att matchstraffet på Ossi var klockrent. Skolboksexempel på tackling i ryggen.
Du får berätta det för domaren som stod två meter ifrån och tittade på, han verkar ha missat kursen :rolleyes:

Rejält slagsmål från ryska ligan.

[YOUTUBE-ID]YZk4ULJg_B8[/YOUTUBE-ID]

Ohhhhh Stefan Liv! :rofl

Kanonskön sger över HV idag. Bra genomförd match trots ett gäng landslagsmän borta pga skada/sjukdom.

Ohhhhh Stefan Liv! :rofl

Elitseriens mest osäkra målvakt? Jag tror det. Grattis FBK, en helt rättvis seger.

Nu hoppas jag bara att Andreas Jämtin lägger av, jag hatar verkligen den personen, han är bara ute efter att slåss - hela tiden. Nu tycker jag hela HV har lite smutshockey-stämpel a'la Slapshot men det är bara Jämtin jag verkligen hatar. Usch, att en person kan förstöra en hel matchupplevelse. Hoppas han är borta när jag ska till Cloetta Center på torsdag.

Last edited:
[YOUTUBE-ID]tMbU6VB-Smk[/YOUTUBE-ID]

De är riktigt tuffa de där FBK-grabbarna, 3 mot 1 :rolleyes:

DIF var bleka i går, riktigt deprimerande att se. VF gjorde mål på sina chanser.
Ahonen stod för en av de svettigare räddningarn i år, spelar han så där kan VF gå långt i år.

Ungefär som HV är tre mot Kåberg i första sekvensen.
Tycker faktiskt det ser ut som om Pirnes och Mattsson bara vill sära på dem, Mattsson hamnar ju tex. i ryggen på Rhodin medan Jämtin drar i hjälmen.

Skön seger hur som helst. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...