Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ja många begär ju hutlöst för sina hojar, men de förblir o sålda med.
Bara ställa sig frågan själv! - vad hade du själv vart beredd att pröjsa om du skulle köpt??
Jag har precis sålt en mycket fin CBR 600f på blocket. Tog ett tag innan jag hittade rätt köpare på den. Kan inte påstå att jag sålde den billigt, men jag anser att om man har lagt ner sin själ och massor med pengar på en cykel så ska man också ta betalt efter det.
Sen får man såklart pruta hur man vill. Bästa är att åka och titta på hoj innan man stor prutar. Vissa motorcyklar är faktiskt värda sitt pris.
absolut om mc är välservad och i fint skick är den värd en del , men jag har lusläst blocket nu och enl min mening så begär folk alldeles förmycket för sina hojar , då jämför jag samma hojar som jag tittade på för typ 2 år sedan dom hojarna typ en -97 är dyrare nu än vad dom va då.
. hehe ok jag förstår. Min var också en 97. hehe
Vassa priser är fantasi priser kan jag hålla med om. Men man ska inte döma för fort. Som sagt, bäst att åka och titta på hojen innan man storprutar..
Sen lägger folk ut sina hojar till ett högre pris så att folk ska kunna pruta för det är "så" man gör.
Precis därför jag valde att importera från England, där ligger inte hojarna ute på annons lika länge direkt...märkligt.
Man kanske inte ska ha Blocket som "riktmärke" med priset. Folk verkar tro att dom kan ta vad som helst för vilket skit som helst! PRUTA GALET!!!!
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |