Dumpad

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!

Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...

Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå :huvet

Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...

Bara tiden kan läka sådana sår tyvärr... Något som får en att inte tänka lika mycket på det är ju att umgås mycket med vänner, och försöka göra någonting hela tiden.
Men att slippa den där klumpen i halsen, smärtan i hjärtat och illamåendet, går det nog inte att göra någonting åt tyvärr.

SFB skrev:
Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!

Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...

Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå :huvet

Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...
Bryt. Inget vara-vänner-snack. Bryt och du skola se ljuset.

Håll dig sysselsatt.
Gör prylar du behöver tänka och koncentrera dig för, och umgås med andra människor tills du är nog trött för att inte kunna vara vaken längre. Sov då, och upprepa.

Lyssna på skogsmänniskan. Bryt. Bryt ihop. Drick sprit. Och kom igen. Det är ju sommar!

Odu, det går över. Tillslut...

Råkade ut för samma sak för 1 år sedan. Nu har jag träffat en ny tjej som e jättego!
Du kommer klara detta oxå, även om det känns fördjävligt nu så vänta lite, nästa vecka känns det bättre och om nån månad riktigt bra :)
Du kommer träffa nån som du passar bättre med skall du se. Tänk positivt, nu är det sommar massor med :tuttar ute på stan och du är fri!!!!
Aktivera dig, var med kompisar, träna mm så känns det bättre.
Om du vill må riktigt dåligt, sitt hemma och tänk på henne!!!! Men du vill väl inte att hon skall få det nöjet? Koman, ut med dig nu och hitta på nått skoj!

Var inte vän med henne!!!!! WARNING WARNING...du blir bara sårad om du fortfarnade har känslor. Jag har "been there done that" och det är bara skit!!! Gör det inte för allt i världen!!! Det är ingen varning det är ett löfte du kommer bli sårad!!!! Detta är något de säger bara för att de inte vill själva må dåligt för att de lämnat dig, inte för att du skall må bättre för det gör man inte. Man påminns hela tiden istället för att glömma

Det ordnar sig!
///M

Last edited:
Använd sökfunktionen. Det funkar till o med på detn här typen av grejer....

Itacha75 skrev:
Jobbigt :(

Själv så fick man en flickvänn idag. :tummenupp
:va
Jahopp, så det är så enkelt. Varför är det ingen som sagt det till mig :6surkart

been there done that, bryt ihop å festa ut det, lite :tuttar är bästa medecinen.. :tummenupp

och INGET jävla "vänner" tjafs.. mår man bara dåligt av och drar ut processen ytterligare.. är det slut är det slut!

hårda bud men det är bästa/enda tipsen som finns...

Jag bad henne dra åt helvete nu. Kanske funkar. Hon skrek att hon ville träffa mig men det slipper hon nu! Bara jag kan stå fast vid det här nu!!

Hon vill åt hojen onda kvinna!

vågen skrev:
:va
Jahopp, så det är så enkelt. Varför är det ingen som sagt det till mig :6surkart

Så lätt är det när man går på mellanstadiet.... man kan tO.m var tillsammans med flera samtidigt.

SFB skrev:
Jag bad henne dra åt helvete nu. ....!!

Varför då?

Varför inte bara säga "Jag vet inte om jag någonsin vill träffa dig igen, men absolut inte nu."....

Har ni gjort slut finns det ju ingen anledning för er att umgås väl? Vad du än intalar dig så vill du inte ha henne som kompis och du vill inte behöva se på när hon skaffar ny kille, ELLER ha henne i bakgrunden när du träffar ny tjej.

MostWanted_NKPG skrev:
sup dig full på krogen... hantera ångesten dagen efter istället ;)

Det är det sämsta man kan göra. Håll dig nyckter och syssel sätt dig med saker som du tycker om att göra. En sak till, ta för fan inte tillbaka henne!!
Då får du va med om allt detta igen.......

Förstår att du är besviken men när jag läser ditt första inlägg så blir jag lite fundersam.
Först skriver du att ni hade det så bra och sedan att det varit ett tungt halvår med mycket sorg, gråta ut osv. Var det verkligen bra?

Jag har varit med om samma sak och i början känns det för jäkligt men som andra skriver så går det över (trots att man när det händer tycker att alla som säger sånt har en skruv lös!).

Upp med hakan så ska du se att det ordnar sig! :tummenupp

Back