Dumpad

MikkE skrev:
ja... jag tycker i alla fall att ens partner inte riktigt kan säga så, "Att hon måste reda ut sina problem själv!".......

Alla problem kan tyvärr inte pojkvännen vara med att lösa.Vissa saker måste man ta tag i själv. :3freak

Tråkigt att läsa att du blivit dumpad. Men vem har inte det?
Ibland dumpar vi , ibland blir vi dumpade sånt är livet. Och alla gör det på olika sätt.

Minnerna kommer alltid att finnas kvar. Sakerna ni gjorde tillsammans, vissa händelser kommer att få dig att tänka på henne igen, trots att du kanske inte vill. Men så är det. :fakta

Tänk på hur DU mår/kommer att må om du tar henne tillbaka eller inte.
Vi här inne kan tycka och tänka som vi vill, men det är Du som vet vad du känner för henne och du som känner henne bäst.

Hoppas att det löser sig för dig, vilken väg du än väljer :)

D-one skrev:
Alla problem kan tyvärr inte pojkvännen vara med att lösa.Vissa saker måste man ta tag i själv. :3freak
håller med där till viss del. tycker att det är svårt att förklara genom text :näsblod
men det är klart att en själv måste ta hand om vissa problem själv, men just i detta fall lät det som ett lite större problem (?? :confused: ??)

aja.. jag har som sagt bara filosoferat lite grann

SFB skrev:
Jag bad henne aldrig dra åt helvete ordagrant. Fast knäpp som hon är kom hon förbi igår och jag som är dum i huvudet föll för henne lite granna och mitt manliga beslut gick åt skogen. Hon ville försöka!

Säga vad ni vill men jag tänker ge det ett försök. Jag vet inte bättre än så här... :rolleyes:

Som det känns nu så måste vi jobba framåt för att göra något bra av det här, så där jätte sårad blir jag nog inte igen!

:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika

Försök få henne att kämpa mer.
När jag blev dumpad, så blev jag det 3 ggr på en månad. Snacka om dum i huvudet :huvet
Jag ångrar bittert att jag lät henne leka med mina känslor så mycket som hon gjorde. :mad:

Tack för allt stöd! Känns dumt att ta det här på ett hojforum iofs... :3freak
Fast vilket folk är manligare än hojåkare?? :tummenupp

Blandade känslor i mitt huvud nu! Får se hur det går! Vinna eller försvinna är det väl som gäller nu. Innan var det bara försvinna.

Känns konstigt men också bra!!

Det hjälper faktiskt att läsa alla svar! Man känner sig inte ensam.

SFB skrev:
Hon mådde tydligen inte dåligt av att vara med mig, hon tyckte jag tog hand om henne. Att hon måste reda ut sina problem själv!

Hm, tur du bor i V-ås och inte här. Annars hade jag misstänkt att vi varit ihop med samma tjej. Var några sådana vändor här med... :D

Och vet du vad? En dag fick nog vara nog, antingen helt på eller helt av. Vet faktiskt inte vem som gjorde slut men jag bryr mig inte heller. Och plötsligt mådde jag fan så mycket bättre! Visst fan saknade jag henne, mest för att vi hade kunnat prata om allt... men det är mycket, mycket bättre att få ett ordentligt avslut så man kan gå vidare.

Kanske vänner... har det varit ett bra förhållande har man ju delat mycket och en del ex är fantastiska vänner idag... men erfarenhetsmässigt så håller jag med föregående talare, det är bäst om det får gå ett bra tag innan man ens försöker. Finns känslor kvar blir det bara skit och jobbigt.

Jag tror tyvärr inte det är så lyckat att vara psykoterapeut åt sin partner... bättre med vänner för sådant, även om man ju såklart vill vara även den axeln...

Lyckat till.
/Fredrik

Alltid jobbigt när sådant händer.
Det är trots allt sant att om man bara ger det tid så känns det bättre.
Stå på dig och håll dig till mitt råd NO SEX WITH EX så kommer du vidare.
Dessutom nu är sommaren här med massor av tjejer som kanske ler vackert mot dig om du väljer att se frammåt :tummenupp

Evil_Henke skrev:
hehe.. jodu, det gör susen!! så till er alla olyckliga ensamma killar där ute!! RAKA PUNGEN!! ;)

Måste bara få lägga mig i lite granna här.
Om man nu har rakad pung å är olycklig i alla fall da. :confused: :confused:
Är man misslyckad totalt då??? (OBS!!!) Läses med ironi.....

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti