Dumpad

SFB skrev:
Jag bad henne dra åt helvete nu. Kanske funkar. Hon skrek att hon ville träffa mig men det slipper hon nu! Bara jag kan stå fast vid det här nu!!

Skilld efter 22 år med samma........det känns....jaja,jag är gammal.... :tummenupp .
Se bara till att DU mår bra, då går allt annat bra.....lyssna till vis mans ord

Bästa är väl egentligen att hitta en i samma situation som en själv,Det finns väl inget bättre än att trösta varandra med lite het 6?...Makes U forget.:)

thundrace skrev:
måtte jävulen ta alla fruntimmer... :lol

mmm...... och måtte alla killar va bögar då när det händer!!?? :rolleyes:
Enligt sådana här trådar så är ju redan alla fruntimmer besatta av jävulen.. ;)

SFB skrev:
Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!

Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...

Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå :huvet

Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...

Vi kan ta varandra i hand. Har inte varit med om exakt samma som du men något liknande och de var för ca 6 mån sedan. :(
De ända som hjälper e goda vänner (som stod i de första inlägget) och att alltid ha något att göra som avleder tankarna från henne.

blev dumpad förra året vid den här tiden.. ganska exakt ett år sen tror jag.. har haft det struligt till å från hela tiden sen dess å har försökt som fan att få till nåt seriöst med en viss tjej men det blev bara skit av det hela.. å nu när jag som senast för ett par tre veckor sen sa att jag skulle fan inte ägna en enda tanke åt hondjuren på hela sommaren för nu va det hojåka med grabbsen som gällde ( obs! dvs när jag fått ihop den ) men för 3 helger sen så behövde jag en fyllschaffis å en trevlig tjej här hemma ställde upp.. å vips, vad det kan hända saker när man minst anar det! :tummenupp

Usch, vet hur det känns. Nog inte mått sämre över något annat än över en tjej :(
Varit i en mycket liknande situation och försökte ge den där "bara-vara-vänner-grejen" en chans och åtminståne försöka rädda något av det man haft.
Det funkade inte som tidigare sagts i tråden, man mår bara sämre. Sålänge känslor finns med i bilden och det gör det oftast ett bra tag även efteråt är det skitjobbigt.
Det brukar tyvärr oftast bli lite "allt eller inget" över sådana situationer då någon i ett förhållande gör slut och det inte är ömsesidigt.
Visserligen har jag ett fåtal kompisar som umgås med sina ex men jag klarar verkligen inte av det.
Bättre att slippa bli påminnd om hur jävligt man mått/mår och bara försöka glömma och gå vidare.

Bryt ihop och kom igen är mitt tips! :tummenupp

Mvh / Christian

Evil_Henke skrev:
blev dumpad förra året vid den här tiden.. ganska exakt ett år sen tror jag.. har haft det struligt till å från hela tiden sen dess å har försökt som fan att få till nåt seriöst med en viss tjej men det blev bara skit av det hela.. å nu när jag som senast för ett par tre veckor sen sa att jag skulle fan inte ägna en enda tanke åt hondjuren på hela sommaren för nu va det hojåka med grabbsen som gällde ( obs! dvs när jag fått ihop den ) men för 3 helger sen så behövde jag en fyllschaffis å en trevlig tjej här hemma ställde upp.. å vips, vad det kan hända saker när man minst anar det! :tummenupp

Måste ha berott på din nyrakade pung!! :D

Måster kännas förjävligt (typ som ett motorras) det gör liksom ont i hela kroppen...
Ut och kör hoj, det funkar nog.

Attans järnspikar.

Men det går över. Gå nu ut å fila lite på hojen din med en pilsner så blir nog allt bra:)

Och han 125:a pojken som skaffat tjej. Visste ni inte att det funka så i dom glada tonåren. Vissla lite och vips, där står hon :tungan

SFB skrev:
Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!

Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...

Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå :huvet

Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...

Välkommen i dumpad klubben min vän. Mitt förhållande tog också slut för en vecka sen. Jag har fått mkt stöd från de flesta på forumet men vissa har bara skrivit spydiga inlägg. Därför vill jag nu ge mitt stöd till dig Som jag sa så är detta också för en vecka sen och jag vet precis hur det känns. Fast jag blev ju bedragen också, det vet jag inte om du blev. Hur som helst så har dom värsta känslorna lagt sig. Men jag tänker fortfarande på saker som har hänt mellan oss och även sådant som skulle kunna ha hänt om jag agerat anorlunda. Men gjort e gjort. det finns ingen återvändo. Gäller bara att se framåt och försöka igen. Jag lider med dig för övrigt.
Idag satte jag mig på hojen o körde en sväng, detta var första gången sen dess. Det har aldrig kännts bättre kan jag säga.

Här är länken till min tråd
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=47911

Last edited:
SFB skrev:

Det där känns bekant. Skitjobbigt att vara så kluven. :(

Men som så många sagt redan, det är bara att bita ihop (alternativt bryta ihop) och komma igen. Tiden läker alla sår, även om det tar just tid.

SFB skrev:
Jag bad henne dra åt helvete nu. Kanske funkar. Hon skrek att hon ville träffa mig men det slipper hon nu! Bara jag kan stå fast vid det här nu!!

Tror du gjorde rätt som gjorde så.. har haft samma problem själv först gör den personen allt för att bli av med mig och sen helt plötsligt så skulle hon in i mitt liv... så nu sa jag som det va, att hon kunde dra åt skogen eftersom hon gör det bara väre men tyvär så lysnade inte hon men men... det löste sig till slut ivarjefall(sliper ha henne runt mig ivarjefall). Det är jobbigt när de inte för står hur dåligt man mår av det hela utan att de bara tänker på sig själv ibland .... sen om tjejen ifråga tycker man är för snäll hur fan ska man göra då "suck" "jobbigt ibland"

Inte minst... Prata ut med någon du känner ordentligt. Gråt gärna en skvätt, eller en jävla massa kanske. Det brukar kännas riktigt skönt faktiskt.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back