Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SFB skrev:Jag bad henne dra åt helvete nu. Kanske funkar. Hon skrek att hon ville träffa mig men det slipper hon nu! Bara jag kan stå fast vid det här nu!!
Itacha75 skrev:Själv så fick man en flickvänn idag.![]()
Chrille skrev:Använd sökfunktionen. Det funkar till o med på detn här typen av grejer....
thundrace skrev:måtte jävulen ta alla fruntimmer...![]()
SFB skrev:Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!
Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...
Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå![]()
Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...
Evil_Henke skrev:blev dumpad förra året vid den här tiden.. ganska exakt ett år sen tror jag.. har haft det struligt till å från hela tiden sen dess å har försökt som fan att få till nåt seriöst med en viss tjej men det blev bara skit av det hela.. å nu när jag som senast för ett par tre veckor sen sa att jag skulle fan inte ägna en enda tanke åt hondjuren på hela sommaren för nu va det hojåka med grabbsen som gällde ( obs! dvs när jag fått ihop den ) men för 3 helger sen så behövde jag en fyllschaffis å en trevlig tjej här hemma ställde upp.. å vips, vad det kan hända saker när man minst anar det!![]()
SFB skrev:Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!
Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...
Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå![]()
Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...
SFB skrev:Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå![]()
SFB skrev:Jag bad henne dra åt helvete nu. Kanske funkar. Hon skrek att hon ville träffa mig men det slipper hon nu! Bara jag kan stå fast vid det här nu!!
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten