Dumpad

SFB skrev:
vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...
1.att vara vän säger dom gämt pga att känna sig själv lite bättre tillmods
för att dom gör slut men det brukar inte funka att vara polare i början
inte på det sätt man kan tänka sig med ordet "polare"
2. låt det bara ta tid det kommer nog gå över

Träna!
När allt känns riktigt överjävligt funkar det bra att slita ut sig fullständigt fysiskt, rensar skallen o man mår klart bättre efteråt.

Lotta skrev:
mmm...... och måtte alla killar va bögar då när det händer!!?? :rolleyes:
Enligt sådana här trådar så är ju redan alla fruntimmer besatta av jävulen.. ;)

Är ett citat ur Sällskapsresan...notera leendet efter...jag gillar brudar!! Speciellt dem som gillar mig..

Vänta nu här: Du fick agera psykolog och stötta henne för att hon var deppig och mådde dåligt och hon dumpar dig för att du fick henne att må dåligt?

Aja, antar väll att det är så dom fungerar. Totalt ologiska.

SFB skrev:
Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...

Jag vet inte riktigt hur du ska göra, lider med dig men jag kanske kan muntra upp med lite goda recept? :fyllisar Be strong!

SCREWDRIVER
17 cl Vodka
1 st Apelsinklyfta
Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan

VARGTASS
1 liter Vodka
1 st Lingon
OBS! Om lingonet får ligga i för länge kan smaken lätt bli fruktig!

TEQUILA SUNRISE
1 liter Tequila
Drick tequilan. Slut ögonen. Vakna i sol/trapp-uppgången.

Varmvattenkask
Ett glas varmt vatten
2-4 teskedar strösocker
15-25cl dåligt hembränt

I med socker & sprit.
Rör om & drick.
Går lättare att få ner om man äter hårdbröd samtidigt
(förslagsvis husman)
Drick & försök hålla god min.
Efter ca 30 minuter kan man utesluta varmvatten och sockret.
(Även dricksglaset kan tyckas överflödigt.)

OBS:Det är bara normalt att ögonen svider & tåras vid förtäring :tummenupp

thundrace skrev:
Är ett citat ur Sällskapsresan...notera leendet efter...jag gillar brudar!! Speciellt dem som gillar mig..

leendet var och är noterat....
Observera blinkisen :)

Som Demian sjunger "Kvinnor är som katter dom förstår man sig inte på"
Singel livet är grymt kul. Du har ju MC lev livet. :banana

Att sitta och trösta en neurotisk brud i ett halvt år ar inget som du behöver göra som singel. :tummenupp

Tycker nog du ska ta semester o dra över till gotland eller öland där finns det babes som kan få dig på andra tankar :tuttar :tummenupp

Jag bad henne aldrig dra åt helvete ordagrant. Fast knäpp som hon är kom hon förbi igår och jag som är dum i huvudet föll för henne lite granna och mitt manliga beslut gick åt skogen. Hon ville försöka!

Säga vad ni vill men jag tänker ge det ett försök. Jag vet inte bättre än så här... :rolleyes:

Som det känns nu så måste vi jobba framåt för att göra något bra av det här, så där jätte sårad blir jag nog inte igen!

:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika

[Jepp.. Kröken fixade det för mig med ... tog en 1½ år o 200 papp på krogen. Dumt, men funkade...

Bara man inser att det vänder hur jä**a illa det än känns för stunden...

Go brother go...

Säga vad ni vill men jag tänker ge det ett försök. Jag vet inte bättre än så här... :rolleyes:

Som det känns nu så måste vi jobba framåt för att göra något bra av det här, så där jätte sårad blir jag nog inte igen!

:4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika :4skrika[/QUOTE]

Hmmm du ska inte låta henne kämpa lite då? Du vet ju att hon vill ha dig. Va lite vsår, va fasen sätt henne på en stol och kräv en ordentlig förklaring över va hon menar med att hon mådde dåligt av dig.
Du bestämmer själv om du vill ta henne tillbaka men gör de inte såååå lätt för henne. Visa att man inte gör såhär mot dig. Du vill väl inte att hon ska uppfatta dig som någon som kommer så fort man ropar?
Självrespekt killen. :)

Jag råkade ut för ungefär samma sak. Jag började lira fotboll igen som tog/tar upp mycket tid. Det har gått bra. Det är viktigt att man kommer ut bland folk så att man kommer på andra tankar. Nu har det visat sig att hon vill ha tillbaka mig. Fast nu vill inte jag. Lustig värld man lever i. Hoppas det går bra för dig. Lycka till!

SFB skrev:
Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!

Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...

Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå :huvet

Fan, hur kommer man bäst över något sånt här? Hon är underbar som människa och vill vara min vän men jag är både sur och glad för det...

Hon mådde tydligen inte dåligt av att vara med mig, hon tyckte jag tog hand om henne. Att hon måste reda ut sina problem själv!

Som sagt, idiotförklara mig inte nu! Man är inte helt frisk vid såna här tillfällen!

nästan samma sak hände mig för ca ett år sedan.
efter att ha varit tillsammans strax över ett år så gled vi isär mer och mer, dessutom hade hon börjar intressera sig för en annan fjant. jag tog en diskussion med henne och sa att det inte var såhär jag ville ha det och ville därför göra slut. jag började också känna mig mer och mer låst att inte kunna träffa polarna och göra mina crazy grejjer lika mkt.
sedan så visar det sig att fjanten hon blir ihop med är jordens psycho! han är typ besatt av henne + en jävla massa mer som inte behövs skriva..
hon börjar att sakna mig och vill också försöka börja om vårt förhållande. jag "tacka nej" och sa bara att vänner är det vi är. och det är vi idag också, funkar bra. kan snacka över telefon ibland någongång och bara babbla skit :)

hur som helst så tror jag att det kan vara en risk att gå tillbaka till ens tjej/kille när det varit struligt innan och att man själv eller ens partner har sagt att man vill ta en "paus" eller liknande....

/Micke

En paus har vi överlevt! En som jag tog initiativ till.

SFB skrev:
Hon mådde tydligen inte dåligt av att vara med mig, hon tyckte jag tog hand om henne. Att hon måste reda ut sina problem själv!

Som sagt, idiotförklara mig inte nu! Man är inte helt frisk vid såna här tillfällen!
ja... jag tycker i alla fall att ens partner inte riktigt kan säga så, "Att hon måste reda ut sina problem själv!"....... Det är ju DU som alltid står vid hennes sida, du är med i leken lika mkt som henne tycker jag.. då ska man inte riktigt kunna säga att man ska ta hand om det själv. Hon går runt och lipar över saker (jag vet inte vad) och du får bara stå och titta på.

det är bara vad jag tror i alla fall. bara filosoferar.. :)

/Micke

SFB skrev:
Jaha, man blev dumpad förra veckan efter att det hade varit lite ostadigt. Kändes riktikt riktigt tungt. Kan inte sluta tänka på henne! Vi som hade det så bra!

Jag känner mig så förfärligt besviken på henne och även på mig själv! Hon sa att jag gav henne dåligt självförtroende och hon mår bättre utan mig, ja man tackar! Hon har gråtit en kubikmeter på ett halvår och jag har fått agera psykolog. Tyckte så förfärligt synd om henne. Hon har haft det tungt, många motgångar, sa att det inte hade något med mig att göra. Hon var så glad att jag fanns, kunde inte leva utan mig...

Jag vill bara be henne dra åt helvete, vill hon inte vara med mig så ska hon fan slippa, men jag saknar henne ändå :huvet

Jag vet exakt hur du känner dig killen,man mår som en jävla häströv o vet inte vad man ska göra för att må bättre o av egna erfarenheter kommer det sitta i mkt länga.... jag o mitt ex bröt upp för 9 månader sen vi var tillsammans i 4 år o det var både bra o dåligt men till slut så funkade det inte längre!
jag hade känslan att vi kunde inte leva ihop o inte vara uten henne ,det e den jobbigaste känslan typ att man vill så JÄVLA MKT men det GÅR BARA INTE :(
men nu efter tiden som har gått känns det bättre iaf räddningen för mig ärligt var att jag fick mc-kort för när jag e ute o kör så tänker jag inte på nåt annat än mig själv o körningen o då känner jag mig fri från allt det där jobbiga som man går o tänker på hela tiden!
men som folk sa innan se till o få mkt stöd från vänner o familjen det hjälper oerhört mkt o som sagt var inte inte rädd för att "bryta" ihop..... ligg o gråt i timmar tills det tar slut så känns det bättre också bara man får ut "det" typ!
tiden läker alla dom största såren men man kommer alltid känna för den personen man har delat så mkt med o gjort så mkt med men men...... det kommer kännas bättre det e bara o kämpa o försöka ta sig igenom en dag i taget!pm:A om du vill tjöta.... har ju lite erfarenhet av d där jag också!
mvh J

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...