DuckFace - Hot or Not?

• Thread starter Thread starter 0scar
  • Start date Start date
En tjej har skrivit i sin blogg :
"Det är sjukt att en kille som knullat en massa tjejer omnämns som en grym kille, 'he's the man' , men om en tjej gör samma sak så är hon en 'slampa'! Vad är det för fel på samhället."

En kille svarar :
"Man måste se det ur rätt vinkel. Om man har en nyckel som kan öppna
ett lås så är det en bra nyckel. Om du har en nyckel som öppnar en
massa lås så är det en riktigt grym nyckel, 'the master key'. Men om
man har ett lås som kan öppnas av vilken nyckel som helst så är det ju
ett riktigt skitlås!"

Ja, det där är ju en klassiker.. :tummenupp

Det gäller att gå till rätt doktor också när man ska fixa lipsen:
_verl_ppen_skars_bo_122021b.jpg

:gnissla

Ur AB:
- Alla stirrar på min mun
Lenas skönhets- operation blev en katastrof - nu stämmer hon plastikkirurgen. Den kände plastikkirurgen Jan Jernbeck skar bort Lenas överläpp efter en misslyckad läppförstoring. Nu stämmer hon kändisläkaren och hans klinik på 7,5 miljoner kronor.

- Han använde mig som en försökskanin, säger Lena, 43.

Kirurgen: Vi har gjort allt för att hjälpa Lena

Lena gråter när hon pratar. Hon har svårt att formulera orden och kan knappt dricka vatten. Det rinner mellan tänderna och hon tvingas fånga upp vätskan med en servett. Lenas överläpp är helt bortskuren.

- Den psykiska biten är värst. Folk tycker att jag ser missbildad ut och alla stirrar. På Ikea gick en dam in i en stolpe för att hon tittade så mycket, säger hon.

Det var under en operation i mars som plastikkirurgen Jan Jernbeck satte skalpellen i henne. Lena säger att han opererade bort hennes överläpp utan att fråga henne.

- Innan de skulle söva mig fick jag efter många påtryckningar till slut träffa honom. "Du får inte skära bort mer av min läpp", bönade jag. Han svarade: Nej, jag lovar, sov så gott. Lena blev läpplös ändå.

Det var för tre år sedan som hon vände sig till Akademikliniken i Stockholm. Lena ville ha fylligare läppar och Jernbeck injicerade Artecoll, ett preparat gjort av små plexiglaskulor. Skönhetsingreppet blev ett fiasko, Lenas läppar blev stenhårda och började spricka. Till slut kunde hon varken äta eller prata.

Under en första operation skar Jan Jernbeck bort en stor del av den deformerade läppen. Sedan försökte han bygga upp en ny med hjälp av fett från Lenas bak.

- Jag fick en chock. Han hade satt tre stålpinnar rakt genom överläppen, fettet rann ut och hängde som slamsor i munnen.

Efter ytterligare en misslyckad operation hade Lena så ont att hon knappt kunde prata eller stänga munnen. Jernbeck opererade igen.

Lena har anmält Jan Jernbeck till Ansvarsnämnden och stämmer nu också kirurgen på 7,5 miljoner kronor med hjälp av sin advokat Kerstin Sandels.

Nästan svårt att tycka synd om henne faktiskt.

Vill man vara fin får man lida pin. Eller som i fallet ovan: Bara lida pin.

Vill man vara fin får man lida pin. Eller som i fallet ovan: Bara lida pin.

Man ser på bilden att läpparna inte var hennes första operation iaf: Ögonen och näsan är opererade, pannan botoxad.

Men idag bestämde ju Katri Linna att niqab är helrätt, kanske nåt för den här damen?

Viljan att förändra kroppen har nog alltid funnits, bara det att nu kan man utnyttja det för egen vinning.

Stackars tjej.

En vän till MIG som är läkare är av åsikten att man aldrig ska skära i friskt kött.

Vill folk ändå bli skurna i sitter felet strax norr om axlarna och ska behandlas av en annan typ av doktor...

Hallå, fler bilder tack! :hördu
Kan ingen länka ihop alla bilder från de där som var så bruna som det fanns en tråd om, exakt samma look men utan munnen. Sjukt bra tråd det med.

En vän till MIG som är läkare är av åsikten att man aldrig ska skära i friskt kött.

Vill folk ändå bli skurna i sitter felet strax norr om axlarna och ska behandlas av en annan typ av doktor...

Lobotomi? :näsblod.

Det är väl kirurger som pysslar med?

Hallå, fler bilder tack! :hördu
Kan ingen länka ihop alla bilder från de där som var så bruna som det fanns en tråd om, exakt samma look men utan munnen. Sjukt bra tråd det med.
Där har vi den första beundraren alltså, inte så oväntat.

Detta var ju ett internetfenomen för ett antal år sedan...

2544984800074477555sksYFS_ph.jpg

LeeHotti.jpg

2094238370074477555IeChyQ_ph.jpg

Detta är den manliga motsvarigheten till äckliga brudar som putar med läpparna. Tvättäkta guidos.

:va Och ytterligare ett konstigt uttalande från dig som man inte förstår innebörden av. Vad menas, o du store spammästare :Bugar

tack, du medlem av average joes.

så vissa tjejer ser ut som medlemmar av familjen anka - sfw.

jag vill se en tråd där dessa gnällspikar visar upp bilder på sina egna tjejer :lol

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D