Måste erkänna att jag blir lite fundersam, varit inne hos Ducce Sthlm en jävla massa gånger å de har varit hur schyssta som helst. Pratat ducce med dem i timtal å inget problem å få pris på varken delar eller service. Tillbringade 2 timmar där i höstas å jagade renoveringssats till bromsok som de inte ens sålde utan problem utan att de visade minsta antydan till ointresse.
Kanske kan vara skillnad mot dig som Bonnie-åkare å mig då jag redan kommer in med en Ducce med extra allt!? Jag e redan körd medan dig får de kämpa lite för övervinna? Dunno ... fast det e alltid väldigt intressant å höra om olika åsikter om lika handlare.
Kanske kan vara skillnad mot dig som Bonnie-åkare å mig då jag redan kommer in med en Ducce med extra allt!? Jag e redan körd medan dig får de kämpa lite för övervinna? Dunno ... fast det e alltid väldigt intressant å höra om olika åsikter om lika handlare.
Bonnie skrev:Personalen är sjyst, verkstadskillarna är väldigt bra. Mycket intressanta diskussioner, inga problem att få provköra.
Vi kan diskutera mitt besök i duccefabriken hur länge som helst. Alla blir lyriska och är entusiastiska.
Duccebutik 2 också väldigt lyrisk över ducce.