S.a.n.d.m.a.n.
...
TomTom skrev:2530475Jag harDet var kul så länge den varade, R.I.P mikcaromoppen!
Tom för f-n du är ingen riktig ducatist, du är en outlaw och det vet du så väl...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TomTom skrev:2530475Jag harDet var kul så länge den varade, R.I.P mikcaromoppen!
Triggerhappy skrev:2530474Jag är testsugen...det brukar gå branär jag kör andras hojar
![]()
Jag kan dra 3 av mina tändhattar så du inte rammlar av....![]()
Bingo skrev:2530470Jepp, hatgränsen går inte mellan olika märken utan mellan olika kubik. Vi som fattar nåt kör 750
Edit: och vi hatar fjollorna som kör 1000 cc![]()
Jag råkade surfa vilse en gång för längesedan och kom in på en svensk Ducati-sajt, tror det var Ducce-klubben, och höll på att dö av garv när jag såg deras tafatta försök att verka italienskaZee skrev:2530505Precis! SDK right up the alley. :hih I varje lösnummer av klubbtidningen har de ett italienskt recept och alla reportage avslutas med "ciao."
Då kan du hugga tag i mig på nästa bankörning som vi båda besöker så bytlånas viamullo skrev:Min egen är redan skrapad, så det spelar ingen roll.![]()
sandstream skrev:2530529höll på att dö av garv när jag såg deras tafatta försök att verka italienska![]()
Zee skrev:2530505Precis! SDK right up the alley. :hih I varje lösnummer av klubbtidningen har de ett italienskt recept och alla reportage avslutas med "ciao."
Vi jappsåkare kanske ska ha Sákeprovarkvällar, sushi slice n'dice survivalkit i cutsen ovanpå kaststjärnorna som ligger i verkstadslådan (vad ska man med verktyg till, hojen går ju endå aldrig sönder), köra med pannband utanpå hjälmen samt ha minisamurajsmörknivar på frukostbordet eftersom vi kör jappshojar.Glöm sen inte att istället fär "hej" hälsar vi på varandra med "haiii!" i lätt framåtlutande pose med armarna längs med kroppen.
Ovanpå allt ska vi alltid hävda att våra hojar aldrig går isönder samt att de har en ninjasjäl. The spirit within, ni vet. Jodåsatt.
Haii! :buga
/NinjaZee San
sandstream skrev:2530496Onekligen en intressant fundering men företagens respektive vinster borde väl visa vilket pris som är det rätta?
sandstream skrev:2530231Jag skulle gärna svara men att argumentera med dig är som att diskutera med en 5-åring som inte vill lyssna
Kolla Bolliboma som din mamma spelade in i går så kan vi vuxna fortsätta att diskutera på en civiliserad nivå![]()
sandstream skrev:2530529Jag råkade surfa vilse en gång för längesedan och kom in på en svensk Ducati-sajt, tror det var Ducce-klubben, och höll på att dö av garv när jag såg deras tafatta försök att verka italienska![]()
Fan, nu är ni två stycken som fått allt om bakfoten, för mycket grappa?*Superlight* skrev:2530540Det har ju du visat tidigare i tråden..., där du ändrat inlägg för att det kanske inte var tillräckligt civiliserat![]()
Och..., vaaaa är du fortfarande kvar i tråden..., du har ju fått reda på att din sk. Ducatimyt inte är en myt...![]()
sandstream skrev:2530466Du påminner mer och mer om en religös fanatiker![]()
Triggerhappy skrev:25305011: Du är ju jappsare.....vad håller du på med ?
2: Hur tänkte du nu med ditt inlägg? Jappsen är ofattbart prisvärda och italienarna ligger mer marknadsmässigt rätt i pris eftersom de utvecklat så banbrytande hojar ?
sandstream skrev:2530529Då kan du hugga tag i mig på nästa bankörning som vi båda besöker så bytlånas vi![]()
Ducati for life skrev:2530216att du oooorkar bry dig såååå mkt. Hur du än vrider och vänder på det kommer det finnas folk som är villiga att betala det lilla extra för att få känna det lilla extra.
En Ducati byggs tex när den beställs - så andrahandsvärde kommer naturligtvis vara något högre eftersom det finns färre hojjar på marknaden.
Allt är inte prestanda, det är så jävla mkt mer än det. Som sagt varför ha en Rolex när du kan köpa en Swatch, det är ju i princip samma urverk.
Ge dig, lägg ner, kör din mängdhoj le och va gla så är vi som kör ett smalare märke glada på vårt håll.
Ja just det - det går bra för Suzuki i MOTO GP och i Superbike vinner bara japsen....
NOT!![]()
Dr. Guzzi skrev:2530547Ja, det är sorgligt att se...
Tur att det andra Italienska märken som tillverkar RIKTIGa sporthojar. Motorer med rätt känsla, kvalitet, ljud och prisbild!
Jag talar självklart om Moto Guzzi!
BASTA!
Ducati for life skrev:2530556just det glömde ju - och åter igen har du inget svar på tal när det gäller de sakerna jag nämner. SOM är de grundläggande i den här något off topic tråd. Men du är så , ursäkta japanskan, jävla fyrkantig att du inte inser det...
Själv har jag ägt 3 stycken Gixxers och var lite lagom nöjd - hur många duccar har du kört eller ägt för att få de preferenser du har idag?
(jorå så atte de går bra för Suzuki i MOTO GP)
Ducati for life skrev:
(jorå så atte de går bra för Suzuki i MOTO GP)
Nogger skrev:2530515Tom för f-n du är ingen riktig ducatist, du är en outlaw och det vet du så väl...![]()
Men snälla lilla vännen, du har ju missat allt jag skrivit hittills så varför ska jag besvära mig med att ge dig svar ännu en gång?Ducati for life skrev:2530556just det glömde ju - och åter igen har du inget svar på tal när det gäller de sakerna jag nämner. SOM är de grundläggande i den här något off topic tråd.
Triggerhappy skrev:2530535
Vi springer inte runt å låtsas vara italienska och utbyter sushi recept...
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |