Ducatiklubben VS Sporthoj?

Status
Ej öppen för fler svar.
Fakkverk skrev:
2547257 Den här tråden borde stängas nu, du känner säkert själv också att den inte är riktigt lika kul som den har varit!? Alltmer desperata återupplivningsförsök med mer brutala påhopp vittnar om det iaf. You have made your point.
Den sjönk ett par snäpp när du gjorde det här korkade inlägget:
Fakkverk skrev:
2547170 För stor kuk för att vara Sandstream gissar jag.

Fortsätt, killar. Ducatisterna är nere för räkning! :tummenupp

Om 4-5 sidor kommer dom ge upp, och då har vi vunnit en gång för alla!!! Då kommer de att få höra det för all framtid i vartenda Duccerelaterad tråd for all eternity medans de ligger där och krälar i sin egen avföring. We can do it!

Muhuhahahaha! :cdevil

Ducati for life skrev:
2547154Sandstream utan skinnställ?

Hur faaaaaan visste du det...., nu blir jag rädd...:gnissla

sandstream skrev:
2547298 Den sjönk ett par snäpp när du gjorde det här korkade inlägget:

Tycker inte det var mer korkat än att kalla någon "trög for life"...., du har ju själv lagt ribban..., vi andra är bara snälla mot dig och anpassar vårt språk så att även du förstår..., eller oftast inte....:rolleyes:

Last edited:
Chronic skrev:
2547296 Ett återkommande tema i dina "svar" är att du anser att andra använder sig av en barnslig ton i debatterna, samt lika barnsliga liknerser. Med tanke på ditt konstiga skrivspråk ( extremt likt Sistenhoff´s, samma person tror jag ibland ) så undrar jag om du helt enkelt inte förstår riktigt, och likt en hörninträngd iller bara sprätter vilt omkring dig istället för ett välriktat försvar?
Ja, när man svarar i stil med "du kanske kan berätta, du verkar veta mycket om det där" så har man enligt mig lagt sig på nivån strax över en åttaåring och det leder ingen vart. Tyvärr så inser inte personen detta varför ett par upprepningar kan behövas.

Att du sen har lite problem med mig personligen kan jag bara beklaga och mitt tips är att du sätter upp mig på din ignore-lista :tummenupp
Dina bleka stalker-försök och inhoppande 40 sidor från början ser mest illa ut för din egen del :hihi

*Superlight* skrev:
Tycker inte det var mer korkat än att kalla någon "trög for life"...., du har ju själv lagt ribban..., vi andra är bara snälla mot dig och anpassar vårt språk så att även du förstår..., eller oftast inte....:rolleyes:
Du behöver inte vara snäll, ta upp fickorna ur byxorna och kom igen nu. Jag tål en hel del ska du se :D

Att jag kallade honom/henne för "Trög for life" var mest för att ingen skrev mitt nick korrekt så se det mer som en vedergällning.

Last edited:
Nä gott folk. Nu börjar tråden bli föööör spetsig i karraktären. Likt i en radfyra... Eh... Får låsa tråden helt enkelt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm