*Superlight*
Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
sandstream skrev:2523782Som ett brev på posten rycker Ducati-ägarna ut och försvarar sitt älskade märke med näbbar och klor. Snart börjar ni väl vifta med handväskorna också
Angående teknik eller motorer som diskuterade ovan drar alltid Ducati-fantasterna fram 999R eller någon annan snordyr modell och tycker att den ska var jämnställd med en japs som kostar hälften eller mindre.
Lika patetiskt varje gång
Tycker det är kanon att Ducce-klubben har så många bankörningar, då slipper vi andra, som bara gillar att köra hoj och skiter i vad killen/tjejen bredvid kör, det eviga mässandet om hur bra Ducati är![]()
Det är tyvärr lika patetiskt att se vad du skriver..., vad förväntar du dig om du skriver skit om ett märke någon gillar...,att dom ska hylla dig

Vad tror du hade hänt om jag tex skrivit att japshojar är lika tilltalande som kylskåp från tidigt 80-tal ???
Som jag sa innan så måste det vara något som saknas i ditt liv...

Skiter själv i vad andra kör för hoj, huvudsaken den personen är lycklig med sitt val...,men..., som jag sagt tidigare.., ska jag köpa något endast för effektens skull så lär det bli en värmepump