Ducati Diavel 2011

Provade faktiskt pråååmen förra året och tyckte att den var tung, slö, ful och med en helkass körställning.
Är det bara jag eller?

Jag vet att det var ett tag sen du skrev, men jag provade den med touring sätet och det gjorde enorm skillnad. Det skulle jag fundera på om du är intresserad av en, för det var väldigt skönt att komma upp nån centimeter så man fick ordningen på benvinkeln.
 
Dock förstår jag inte hur ca 240kg är tungt, jämför ni med sporthojar? Om du kollar på v-roden så ligger ju den på över 300 pannor och har sämre motor och körbarhet. Nu är det ju lite luddigt vad Diavel egentligen ska konkurrera med, men jag har fattat det som att v-rod är en iaf.
 
min tidigare B-king vägde väll in på 250 pannor körklar , kändes lättare .... Diaveln kändes MYCKET nättare än den väger och ser ut , dock slöare än Kingen... och en helt annan typ av hoj
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top