Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fin motor med pang i. Lång hjulbas som tar bort lite av lekfullheten men jävligt fin att köra både asfalt och grus. Köp!ska provköra en desert x i helgen. Någon som har erfarenheter att dela med sig av ang ägandet av denna hoj? tänker mig att jag ska åka mest grus/skog
Ganska dyra i service har jag hört? och har du någon erfarenhet av långa leveranstider på reservdelar tex? Har även läst en del om Tuareg 660 men de flesta säger att de knappt får tag på delar så hojen blir bara ståendes. Tillgång på delar och bra service från ÅF hänger på valet av grushoj. Jag kollar på Tenere 700, tuareg 660 och desert x.Fin motor med pang i. Lång hjulbas som tar bort lite av lekfullheten men jävligt fin att köra både asfalt och grus. Köp!
Ducati är generellt inte problem att få reservdelar till. När jag beställt från svenska ÅF så har jag fått det inom några dagar, förvisso inga stora grejer.Ganska dyra i service har jag hört? och har du någon erfarenhet av långa leveranstider på reservdelar tex? Har även läst en del om Tuareg 660 men de flesta säger att de knappt får tag på delar så hojen blir bara ståendes. Tillgång på delar och bra service från ÅF hänger på valet av grushoj. Jag kollar på Tenere 700, tuareg 660 och desert x.
vad har du betalt för 100 mil och årsservice?Ducati är generellt inte problem att få reservdelar till. När jag beställt från svenska ÅF så har jag fått det inom några dagar, förvisso inga stora grejer.
Desmo-service vid 3000 mil kostar lite pengar dock, det stämmer (har inte gjort det än på min, som har i princip samma motor som desertx, så vet inte hur mycket exakt).
Är Desmoservicen först vid 3000 mil på 950 alltså, det är ju riktigt trevligt.Ducati är generellt inte problem att få reservdelar till. När jag beställt från svenska ÅF så har jag fått det inom några dagar, förvisso inga stora grejer.
Desmo-service vid 3000 mil kostar lite pengar dock, det stämmer (har inte gjort det än på min, som har i princip samma motor som desertx, så vet inte hur mycket exakt).
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |