Du där på rosenhill

Status
Ej öppen för fler svar.
Lord Adrian skrev:
2495307 Så målet är att bli SH:s snabbaste och högljuddaste hushomo?:tummenupp :tungan

Och sedan ägna sommaren åt förförelse av ungdom...;)

För att citera Jensa: Du är trasig min vän! :tungan ;)

Tror inte ungdomen går igång på luftkylda förgasarhojar med stötstänger, tvåventilstoppar och trådekrade hjul. :hihi

Jörgen Karlsson skrev:
2495327 För att citera Jensa: Du är trasig min vän! :tungan ;)

Tror inte ungdomen går igång på luftkylda förgasarhojar med stötstänger, tvåventilstoppar och trådekrade hjul. :hihi

Jupp, jag har för länge sedan accepterat min trasighet...:hihi...Och här på SH har jag funnit en uppsjö av likaskadade (jmf: likasinnade):tummenupp

I love it when you talk dirty...;) Dagens ungdom skulle behöva en dos "sveavägen tidigt -80tal" för att bli som folk...:D

Finnepinnen skrev:
2495100 Tjenare

Snackade i tisdags med någon på rosenhill vid 4-5 tiden, en man i 40 års åldern. Som hade gulsvart skinställ och en blå motorcykel, Yamaha lite större modell. Grått hår och såg allmänt sportig ut.

Om du läser detta PMa mig :P

//Peter

Ser i din profil att du bara är sexton...kanske förvirrad, svårt med identiteten i den åldern , de kanske växer bort, men :smasha på du

Var det nån som sa trådekerhjul, Akrontfälgar..., Grimecatrummor stora som hattaskar? Megafoner? RIKTIGT sugmotortrim!? Oh...oh...I´m comi´n! :drool

Joockey skrev:
2495340 Kan någon ändra topic till Allmäna gay-tråden?

Menar du att detta inte är SLM:s specialforum för kinky daineselekar med knäpuck:confused:

Dr.Bike skrev:
2495362 Var det nån som sa trådekerhjul, Akrontfälgar..., Grimecatrummor stora som hattaskar? Megafoner? RIKTIGT sugmotortrim!? Oh...oh...I´m comi´n! :drool

haha, ja det killade lite i baugetten....fick en akut saknad av min gamla Bol 'd or...1054 cyllar fråm Motospeed, Mikuni smoothbore(?), clip on, tillbakaflyttade pinnar och ett helrensat Jardin 4-1...:nostalgi:tuttar

Lord Adrian skrev:
2495347 Jupp, jag har för länge sedan accepterat min trasighet...:hihi...Och här på SH har jag funnit en uppsjö av likaskadade (jmf: likasinnade):tummenupp

I love it when you talk dirty...;) Dagens ungdom skulle behöva en dos "sveavägen tidigt -80tal" för att bli som folk...:D

Tack! Du är ett verkligt stöd!
Inte bara som vän utan även som referens, mina egna trasighet liksom förbleknar vid din sida! ;)

Cliff Barnes skrev:
2495353 Ser i din profil att du bara är sexton...kanske förvirrad, svårt med identiteten i den åldern , de kanske växer bort, men :smasha på du

Var snäll mot killen nu, pliis! Han kommer ju inte våga skriva ett smack mer här om ni fortsätter, oavsett läggning. :hihi

Dr.Bike skrev:
2495362 Var det nån som sa trådekerhjul, Akrontfälgar..., Grimecatrummor stora som hattaskar? Megafoner? RIKTIGT sugmotortrim!? Oh...oh...I´m comi´n! :drool
Vi är iaf motorbögar båda två. Det är helt klart! :)

IronMike skrev:
2495374 Frågar du snällt så kanske du får göra såhär på Jörgens hoj :pannkyss

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=164242&d=1159196800

:hihi

Vi har ju pratat om det här Micke. Inte röra!
Jag kör med supertrapp, 24 brickor i varje och täta end-caps. Så du får bara 24 sotiga ränder om du försöker dig på min hoj. ;)

Last edited:
Finnepinnen skrev:
2495100 Tjenare

Snackade i tisdags med någon på rosenhill vid 4-5 tiden, en man i 40 års åldern. Som hade gulsvart skinställ och en blå motorcykel, Yamaha lite större modell. Grått hår och såg allmänt sportig ut.

Om du läser detta PMa mig :P

//Peter

Tror du att Rosenhill-mannen vågar höra av sig nu? Berätta gärna hur det gick, fick ni kontakt? ;)

För övrigt undrar jag i anknytning till detta offspinn:
Finns det någon tråd för gulliga bilder/storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sh? :kär :krama :kiss

HAHAHAHAHA asså :) hahah ni är för goa, jag är inte direkt ute efter manlig sexuellkontak även om många verkade ha hoppats på det, och jag kanske lite väl täskiga vibbar i början hahah. Nä det är såhär att han hade en del cagiva mito delar hemma hos sig :P men men det kan ju inte allt bli rätt haha.

Men man vet ju aldrig...

Då vet man vad som krävs för att få liv på gubbarna på SH då :P bara dra upp nån liten smyggay pryl så blir det världens håll igång :tummenupp

Last edited:
Finnepinnen skrev:
2495416 HAHAHAHAHA asså :)
Då vet man vad som krävs för att få liv på gubbarna på SH då :P bara dra upp nån liten smyggay pryl så blir det världens håll igång :tummenupp

Å en å annan tant väcks till liv också...:tuttar

Finnepinnen skrev:
2495416 jag är inte direkt ute efter manlig sexuellkontak, Nä det är såhär att han hade en del cagiva mito delar hemma hos sig :P men

Mmm visst där lite längre in , under sängen seså leta längre in.....där ligger mito prylarna.....:D nä passa dig för tusan de är så dom lockar smågrabbar

Finnepinnen skrev:
2495416 HAHAHAHAHA asså :) hahah ni är för goa, jag är inte direkt ute efter manlig sexuellkontak .

Nä det är såhär att han hade en del cagiva mito delar hemma hos sig :P
Men man vet ju aldrig...

Puh, då är jag ohotad! :)

Tack för raggningstipset! Det är alltså deet man ska säga om man ser en pudding på en Cagiva! De pajar frekvent alltså!? ;)

Charlyze skrev:
2495402 Tror du att Rosenhill-mannen vågar höra av sig nu? Berätta gärna hur det gick, fick ni kontakt? ;)

För övrigt undrar jag i anknytning till detta offspinn:
Finns det någon tråd för gulliga bilder/storys om folk som fått ihop det, gift sig, blivit bästa vänner, leasat ut sin farsa, bytt sin syster mot ett depåstöd, parat sin undulat etc tack vare sh? :kär :krama :kiss

Smart uppslag till tråd!
Starta du den och du skall se vad för pandoras box du har öppnat! :skrämd

Jörgen Karlsson skrev:
2495471 Puh, då är jag ohotad! :)

Tack för raggningstipset! Det är alltså deet jag ska säga jag ser ngn pudding på en Cagiva! De pajar frekvent alltså!? ;)

Börja inte surra om trimkammar under sängen hemma nu bara! Då MÅSTE jag ju kolla... :brynad

Last edited:
Finnepinnen skrev:
2495416 HAHAHAHAHA asså :) hahah ni är för goa, jag är inte direkt ute efter manlig sexuellkontak även om många verkade ha hoppats på det, och jag kanske lite väl täskiga vibbar i början hahah. Nä det är såhär att han hade en del cagiva mito delar hemma hos sig :P men men det kan ju inte allt bli rätt haha.
..............

Själv har jag smågodis och fiktiva kattungar för att locka hem småtjejer.
Den gubben verkar ha fattat galoppen och kör med moppe-trim för att locka intet ont anande pubertets-pojkar i fördärvet.

Dr.Bike skrev:
2495479

Börja inte surra om trimkammar under sängen hemma nu bara! Då MÅSTE jag ju kolla... :brynad

Aha...så det fanns en bak(!)tanke med blinkersen jag fick av Herr Karlsson...:va :tungan

Lord Adrian skrev:
2495381 haha, ja det killade lite i baugetten....fick en akut saknad av min gamla Bol 'd or...1054 cyllar fråm Motospeed, Mikuni smoothbore(?), clip on, tillbakaflyttade pinnar och ett helrensat Jardin 4-1...:nostalgi:tuttar

Now Youre´talki´n! *arrrrr* (får värmesvallningar på kinder och rygg!)

Hade du pinnar från Raask? :drool (såna har jag ligger till mitt cafe´bygge!)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma