Drömmande köpare!

Det tror jag säkert han får... jag vet folk som köpt billigare, men inget toppexemplar såklart.

Det är sanna fakta han spaltar upp men jag skulle hellre behålla än att sälja till han med tanke på annonsen. Jag planerar själv att sälja men får jag inte den såld för det jag vill ha privat så får jag ta smällen hos en handlare nästa år istället (blir nog en ny 2003:a men jag vet inte vad jag vill testa denna gång).

Haha, dom små tipsen på slutet var la gulliga :p

twinner666 skrev:
ska kolla upp vem det är!! tydligen från mitt område i sverige :D

Han må ha rätt, men bara det faktum att han påtalar dessa fakta gör ju att man hellre behåller än säljer till honom/henne. :fakta

Uhm, OT, men du råkar inte vara fotbollsintresserad twinner?

Killen gör helt rätt ... det är inte helt lätt att sälja sporthojar just nu. Vill någon bli av med en hoj som motsvarar hans förväntningar så är det ju bara ringa och få hojen såld.

Kan tänka mig att man som säljare lessnar på att ha annonsen ute och bara betala pengar för den hela tiden ... bättre att sälja direkt.

jag såg en retta -98 för 54 000:- så han kan säkert få en för 49000 men de blir ingen topp ex o de blir int lätt heller

Min svåger sålde en Honda CBR600 -94 för nån vecka sen i Luleå. Han fick 37500:- ... Man ska verkligen vara desperat om man i pricip ger bort hojen. Finns säkert de som lånat upp över öronen iofs.

aja skitsamma de finns omogna mäniskor överallt, du e inte den enda, ha de bra lilla gubben

yamahaR6_03 skrev:
aja skitsamma de finns omogna mäniskor överallt, du e inte den enda, ha de bra lilla gubben

kalla mig omogen om du vill men det kanske dax att vakna. man har väl ögon att se med

hehe lite kul att ha krav om vilken färg de ska vara i alla fall.. hittar han en för de priserna så skulle i alla fall jag skite i vilken färg de var :)

conno skrev:
kalla mig omogen om du vill men det kanske dax att vakna. man har väl ögon att se med

som jag sa såna som du finns överallt, de e bara onödigt att chaffsa me dig så glöm de här nu

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park