Donken Onsdagen den 14/3

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Inte hälften så obehagligt som att den här snubben verkade vara ute på permis, utan vårdare :skrämd

Tack nörsi för bakverken:tummenupp

För en gång skull är vi överens skägget, den där figuren smög omkring och snackade om att han hade semester. Jag är övertygad om att det handlade om "bonnpermis":D
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Inte hälften så obehagligt som att den här snubben verkade vara ute på permis, utan vårdare :skrämd

Sov lugnt lille vän, varken dina ungar eller Nörsi föll för den klassiska "följ med Farbror upp i skogen och klappa svanen" repliken...:hihi

Söta ungar,förresten...Vet deras Pappa om att du tog med dom till Donken?;)

Tack nörsi för bakverken:tummenupp

För en gång skull är vi överens skägget, den där figuren smög omkring och snackade om att han hade semester. Jag är övertygad om att det handlade om "bonnpermis":D

Nej, nej, nej, jag har ju haft semester från erat förvirrade snack hela vintern, nu börjar säsongens plikter igen:arsele :gnissla :yoparty
 
Last edited:

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Tack för härliga bullar Nörsi!! Nu längtar jag till lite onsdagskörningar också..men det är väl lite tidigt än..
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Asgulliga ungar hade ni alla iallafall..:krama

Skitkul att träffa alla igen :) jag är en evig tidsoptimist o var ganska sen :gnissla



Grattis i efterskott gamlo :krama


Svårt att förklara för barnen dock att "Bulltanten" :hihi var sen med leverans av de berömda bakverken. Men lyckades ändå tiden att gå genom att gå och kolla på fina hojjar och prata en massa gojja med alla. :tungan

Fick nog veckans bästa skratt igår kväll också,
Gick runt och kikade på alla dessa Mc´s då min son plötsligt utbrister i
- Pappa, titta det står en mutterspridare här också. Och pekade på en hoj med mer custom stuk och lite mer krom än de andra. :yoparty
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Sov lugnt lille vän, varken dina ungar eller Nörsi föll för den klassiska "följ med Farbror upp i skogen och klappa svanen" repliken...:hihi

Söta ungar,förresten...Vet deras Pappa om att du tog med dom till Donken?;)



Nej, nej, nej, jag har ju haft semester från erat förvirrade snack hela vintern, nu börjar säsongens plikter igen:arsele :gnissla :yoparty

Ahhahah! Du är sjuk! :rofl
Jag kom förbi vid 20-tiden så jag hann träffa Fille, Kjelle samt några fler profiler.
Jag får spana in åskbocken och surra med ägaren vid senare tillfälle! :tummenupp
/J
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Ahhahah! Du är sjuk! :rofl
Jag kom förbi vid 20-tiden så jag hann träffa Fille, Kjelle samt några fler profiler.
Jag får spana in åskbocken och surra med ägaren vid senare tillfälle! :tummenupp
/J

Fan då missade man dig precis..
Hörde ryktas om att du skulle komma, men såg dig dock aldrig.
Hoppas du hade det trevligt.
 

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98


Fick nog veckans bästa skratt igår kväll också,
Gick runt och kikade på alla dessa Mc´s då min son plötsligt utbrister i
- Pappa, titta det står en mutterspridare här också. Och pekade på en hoj med mer custom stuk och lite mer krom än de andra. :yoparty

Hmmm, måtte ha varit cogito's vilde det......
 

Lillan78

Medlem
Gick med
25 Aug 2005
Ort
Trångsund
Hoj
CBR 600 F Sport -02
Som ett barn insläppt i en godisbutik log man mest hela tiden :)
Tack för brownisarna Nursey.....funtar på att gifta bort dig. Man kan nog få några kameler för dig :D

Gårdagens brokiga samling av hojlösa hojåkare och hojåkande åkare (eehhh) gjorde att man igårkväll kunde konstatera att sommaren bara är ett stenkast bort och att vinterdvalan har vart alldeles för lång!

Jag missade oxå vurpan igår.... Sicken tur att Mattias smyger runt och ser såna saker :pannkyss
 

Tunkur

Crosstyre e tufft
Gick med
3 Jun 2006
Ort
Gnesta
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Synd att jag var tvungen att sticka tidigt (kalla vägbanor, mörkt och sååå låångt hemifrån:( ) innan jag han träffa någon förutom Herrnajs :tummenupp som jag känner sedan tidigare.
Hoppas det blir fler tillfällen lite längre fram, att se och träffa de som finns bakom nicken:).

Ha det
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
WTF? Jag drog inte förrens 20.20....Såg inte till dig:huvet :7peta

Jag stod och kollade på polisbilen, killen som vurpade på hojen, de två flarnen i jeans på varsin sporthoj utan regplåtar som for runt på trottoaren och på bakhjulet framför Kjelles alltmer blodsprängda blick. Jag stod och hade en kontemplativ stund med mig själv om det jag såg var kul eller inte. Sedan bestämde jag mig för att vara social och postiv! :)

Jag måste missat dig prexis!
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top