Donken Onsdagen den 14/3

Inte hälften så obehagligt som att den här snubben verkade vara ute på permis, utan vårdare :skrämd

Tack nörsi för bakverken:tummenupp

För en gång skull är vi överens skägget, den där figuren smög omkring och snackade om att han hade semester. Jag är övertygad om att det handlade om "bonnpermis":D

Inte hälften så obehagligt som att den här snubben verkade vara ute på permis, utan vårdare :skrämd

Sov lugnt lille vän, varken dina ungar eller Nörsi föll för den klassiska "följ med Farbror upp i skogen och klappa svanen" repliken...:hihi

Söta ungar,förresten...Vet deras Pappa om att du tog med dom till Donken?;)

Tack nörsi för bakverken:tummenupp

För en gång skull är vi överens skägget, den där figuren smög omkring och snackade om att han hade semester. Jag är övertygad om att det handlade om "bonnpermis":D

Nej, nej, nej, jag har ju haft semester från erat förvirrade snack hela vintern, nu börjar säsongens plikter igen:arsele :gnissla :yoparty

Last edited:
Tack för härliga bullar Nörsi!! Nu längtar jag till lite onsdagskörningar också..men det är väl lite tidigt än..

Asgulliga ungar hade ni alla iallafall..:krama

Skitkul att träffa alla igen :) jag är en evig tidsoptimist o var ganska sen :gnissla

Grattis i efterskott gamlo :krama

Svårt att förklara för barnen dock att "Bulltanten" :hihi var sen med leverans av de berömda bakverken. Men lyckades ändå tiden att gå genom att gå och kolla på fina hojjar och prata en massa gojja med alla. :tungan

Fick nog veckans bästa skratt igår kväll också,
Gick runt och kikade på alla dessa Mc´s då min son plötsligt utbrister i
- Pappa, titta det står en mutterspridare här också. Och pekade på en hoj med mer custom stuk och lite mer krom än de andra. :yoparty

Sov lugnt lille vän, varken dina ungar eller Nörsi föll för den klassiska "följ med Farbror upp i skogen och klappa svanen" repliken...:hihi

Söta ungar,förresten...Vet deras Pappa om att du tog med dom till Donken?;)

Nej, nej, nej, jag har ju haft semester från erat förvirrade snack hela vintern, nu börjar säsongens plikter igen:arsele :gnissla :yoparty

Ahhahah! Du är sjuk! :rofl
Jag kom förbi vid 20-tiden så jag hann träffa Fille, Kjelle samt några fler profiler.
Jag får spana in åskbocken och surra med ägaren vid senare tillfälle! :tummenupp
/J

Ahhahah! Du är sjuk! :rofl
Jag kom förbi vid 20-tiden så jag hann träffa Fille, Kjelle samt några fler profiler.
Jag får spana in åskbocken och surra med ägaren vid senare tillfälle! :tummenupp
/J

Fan då missade man dig precis..
Hörde ryktas om att du skulle komma, men såg dig dock aldrig.
Hoppas du hade det trevligt.

Fick nog veckans bästa skratt igår kväll också,
Gick runt och kikade på alla dessa Mc´s då min son plötsligt utbrister i
- Pappa, titta det står en mutterspridare här också. Och pekade på en hoj med mer custom stuk och lite mer krom än de andra. :yoparty

Hmmm, måtte ha varit cogito's vilde det......

Som ett barn insläppt i en godisbutik log man mest hela tiden :)
Tack för brownisarna Nursey.....funtar på att gifta bort dig. Man kan nog få några kameler för dig :D

Gårdagens brokiga samling av hojlösa hojåkare och hojåkande åkare (eehhh) gjorde att man igårkväll kunde konstatera att sommaren bara är ett stenkast bort och att vinterdvalan har vart alldeles för lång!

Jag missade oxå vurpan igår.... Sicken tur att Mattias smyger runt och ser såna saker :pannkyss

Synd att jag var tvungen att sticka tidigt (kalla vägbanor, mörkt och sååå låångt hemifrån:( ) innan jag han träffa någon förutom Herrnajs :tummenupp som jag känner sedan tidigare.
Hoppas det blir fler tillfällen lite längre fram, att se och träffa de som finns bakom nicken:).

Ha det

WTF? Jag drog inte förrens 20.20....Såg inte till dig:huvet :7peta

Jag stod och kollade på polisbilen, killen som vurpade på hojen, de två flarnen i jeans på varsin sporthoj utan regplåtar som for runt på trottoaren och på bakhjulet framför Kjelles alltmer blodsprängda blick. Jag stod och hade en kontemplativ stund med mig själv om det jag såg var kul eller inte. Sedan bestämde jag mig för att vara social och postiv! :)

Jag måste missat dig prexis!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...