Donken Onsdagen den 14/3

Får väl skapa en bakfond åt dig, så vi får se bakverken varje onsdag i sommar :D

Nörsi hade liksom tänkt att det skulle vara en engångsgrej :P men det gick ju i stöpet..haha. Det är inte ens så att det är sensationella kakor..det är att jag är knäpp nog att ställa mig o baka dom:D men det verkar ju göra folk glada och det är tanken :tummenupp så det är inte bara hojsäsongen som börjat igen..baksäsongen också ;)

Hej alla glada!!!
Och ett extra HEJ till Nursey.
Ja nu har man ju verkligen fått vårkänslor när solen tittar fram.
Men jag har ju också lovat att jag skulle hjälpa dig och baka till onsdagskörningarna, men jag har inte hunnit baka något till idag. :gnissla
Men det kommer ju många och förhoppningsvis fina onsdagar framöver. :tummenupp

Hej alla glada!!!
Och ett extra HEJ till Nursey.
Ja nu har man ju verkligen fått vårkänslor när solen tittar fram.
Men jag har ju också lovat att jag skulle hjälpa dig och baka till onsdagskörningarna, men jag har inte hunnit baka något till idag. :gnissla
Men det kommer ju många och förhoppningsvis fina onsdagar framöver. :tummenupp

KOMMER NI??? :hoppa

jag kommer inte att hinna dit idag..bllir för sent. blir tidigast 20.30 å då tvivlar jag på att någon ör kvar så jag får avstå. tar igend et nästa gång å då me bettan:tummenupp

Hoppas det var gott...för ni åt väl med gott samvete utan en enda tanke på dom som inte kunde komma... :-)

Nursey.....du bakar väl till nästa vecka med?? ...hehe...

Last edited:
Härligt att träffa alla igen! Ruskigt bra uppslutning, skulle tippa runt 50 hojar, och sen en del bil och fotburna...

Kallt satan på vägen hem bara, termometern visade 3,3+ när jag landade hemma....

Var ju en del barn där.. Måste ju säga att de uppskattade Nursey´s bakverk.. :tummenupp
En KB lyckas skymta i bakgrunden också. :)

Ett stort tack Nööörsiiii!!!:yoparty

Tack alla för en trevlig kväll.

Bifogat

• IMG_1838 (Medium).JPG
    IMG_1838 (Medium).JPG
    52.8 KB · Visningar: 158
  • IMG_1839 (Medium).JPG
    IMG_1839 (Medium).JPG
    50.7 KB · Visningar: 149
Det var trevligt, ses nästa vecka :)

Härligt att träffa alla igen! Ruskigt bra uppslutning, skulle tippa runt 50 hojar, och sen en del bil och fotburna...

Kallt satan på vägen hem bara, termometern visade 3,3+ när jag landade hemma....

Medhåll på allt, utom att det var kallt på vägen hem, mina handskar värmer fan mer än bara händerna :D. Själv landade jag för en halvtimma sedan, o nu står fröken utanför o bara väntar på morgondagen o glida runt i bilköer :yoparty

Medhåll på allt, utom att det var kallt på vägen hem, mina handskar värmer fan mer än bara händerna :D. Själv landade jag för en halvtimma sedan, o nu står fröken utanför o bara väntar på morgondagen o glida runt i bilköer :yoparty

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...