Dom tar ju förfan död på mellanklassen!

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Vart tog Ktm125 vägen? Nu står han som "Gäst" och inte "Medlem". Var vi inte tillräckligt tuffa och coola för honom...? Min avsikt var ju inte att han skulle försvinna, jag ville ju bara att han skulle köra lagligt...
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Jag tror många misstolkar ens "mentalitet", jag kan bara svara för mig själv givetvis.
Såhär känner jag, ska jag köpa en hoj, så ska den se bra ut såklart enligt mig, den ska låta bra, alltså sportigt i mina öron och gå någorlunda bra, därför köpte jag mig en zx636r -06, den har det jag kräver. Jag är inte snabbast på gatan och det behöver jag absolut inte vara, inte än iallafall.
Eftersom jag har kört en del så nöjer jag mig inte med en tråkig 300 eller en er6n för att vara laglig, det resulterar garanterat till att jag tröttnar efter en vecka och har ingen respekt för hojen vilket är meningslöst.
För andra som knappt har kört innan, kan en er6n vara den perfekta hojen och kommer darra av adrenalinet varenda gång dem varvar upp den.

Ni som kör literklubba har ett självförtroende som är på topp, och tror att ni vet hur allt fungerar och kan svara på allt och genast blivit mycket "mognare". Jag kan slå vad om att många som kör en sådan inte ens kan hantera den.

Om du har kört en del så borde du väl veta att man kan ha grymt kul när man kör på en 300?
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top