Djurplågeri

Glöm inte att peta är störda terrorister som inte borde få vandra på gatorna. Skulle inte ta någon av deras propaganda på allvar.

Däremot avskyr jag djurplågeri och djurplågare. Fyfan för dom.

Ingen trevlig film det där, dom kunde ju dödat djuren på ett "bra" sätt innan i alla fall........ Ska bli intressant o se hur länge denna film blir kvar här....

Last edited:
Nä fyy faaaan. Jag blir illamående av sånt där.

Illamående räcker inte..... kan inte kolla på det överhuvudtaget. Hur fan är männikskor funtade....

Last edited:
:mad: :mad: :mad: :machinegu Kom hit med så ska jag flå dom levande. Varför inte döda djuren riktigt innan man börjar flå dom jävla fåntrattar

Det måste ju finnas en förklaring till varför dom väljer att flå djuren levandes?
Blir skinnet bättre, lossar det lättare?

Sen att det såklart inte är acceptabelt är en helt annan femma. Hade inte haft nåt emot att flå nån av deras armar så dom får känna på sin egen medicin.

Jag har dock i bakhuvet att dom förmodligen är uppväxta med att man gör på detat viset. Då blir det ju inte alls nån grej för dom utan det är ju helt acceptabelt. Sen kan man ju hoppas på att djuren tappar all känsel när han slår dom i backen. Men att det skulle vara så bra har jag svårt att tro.

Usch, filmen var hemsk, men den kan nog vara nyttig att se för folk som tror att hela världen är full av små rosa moln och gula blommor.

Fy fan, hur kan en människa göra så?

Slog av skiten direkt, vill inte se sånt.

Mona skrev:
Alltså allvarligt talat! Vadfan är det för fel på folk??? Hur kan man behandla djur på det här viset???

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med

Vet inte om den här tråden bryter mot ev regler här på forumet - länken är definitivt obehaglig om man är någorlunda normalt funtad.

vilka äckliga jävla elaka fittelaka cp skadade helveten det finns på våran jord.......... :mad: :mad: :mad:
Hade utan problem kunnat sätta ett skott i pannan på det aset o bara skratta åt han.......blir så grymt arg att man kan behandla nåt levande så... jävla grisar!!!!!
förlåt för alla svordomar men jag blir helt galen när jag ser sånt!!!

Varför i fans helvete dödar man inte djuren ordentligt för?
Det första djuret är ju definitivt vid medvetande när de börjar flå det.
Jag mår så illa när man ser sådant här och jag pallade bara att se tills de började skära i det vita djuret och slå det med kniven.
Jag bär aldrig päls själv och förstår mig inte på folk som gör det heller.

Stackars, stackars djur.
Finns det något man kan göra??

Usch.. nu har jag en sån där hemsk känsla i magen...

TinaTjejen skrev:
Varför i fans helvete dödar man inte djuren ordentligt för?
Det första djuret är ju definitivt vid medvetande när de börjar flå det.
Jag mår så illa när man ser sådant här och jag pallade bara att se tills de började skära i det vita djuret och slå det med kniven.
Jag bär aldrig päls själv och förstår mig inte på folk som gör det heller.

Stackars, stackars djur.
Finns det något man kan göra??

Usch.. nu har jag en sån där hemsk känsla i magen...
Jag kan ju meddela att längre in i filmen så får man se ett djur som är färdigflått som ligger o vrider sig i smärta.... Att dom inte ens kan döda dom efter.... Nej då låter dom få kvida ännu mera.... Dom svinen

Jag stängde ner fort som fan. Sånt där vill jag inte se. Hemska människor! :mad: :(

åååh shit, vad i hela helvete var det där?
Helt allvarligt, hade jag vart där och sett detta på plats så hade jag fan klubbat ihjäl människorna som gjorde, dessutom hellt kallblodigt och utan ånger!!!

Död åt djurplågare!!

Lustigt nog en film från PETA... som är en djurrättsorganisation med mycket dåligt rykte. Eftersom de dödar djur på löpande band. men eftersom det är för djurens bästa och inte för människans nytta så är det helt ok... :3freak

Hyckeri i elitklass. :huvet

Filmen orkade jag inte titta klart på... jag höll på att kräkas och hjärtat gör ont fortfarande.
Lata jävla klåpare. Det finns INGEN anledning i värden att inte döda djuret innan man drar skinnet.
Tydligen så lever den medeltida uppfattningen om att djur inte känner smärta och dödsångest kvar i urskogarna. Fy fan.

(Fast å andra sidan så... finns det något inspelningsdatum? Tänk om den är 20 år gammal och används av PETA för att ragga nya medlemmar. Jag litar inte på den organisationen...)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back