Vad kan man säga, det kostar att ligga på topp. Och det sliter på ryggen också.Fick låna en 5D Mark II av en jobbarkompis: slutsats http://fillibabba.se/fotoblogg/?p=1099
Jag såg förresten häromsistens att Touratech har tagit fram fototankväska. Men som för det mesta när det gäller Touratech så är den inte så värst billig. För de pengarna är det nästan så man får toppbox och en bra fotoväska som ryms i toppboxen (och då slipper man en stor och otymplig tankväska framför snoken också). http://shop.touratech.se/SE/Catalog/universaltillbehor/fotovaskor/01-055-1194-0.html




).