R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Då blir det till att scanna igenom årets bilder då...ojojoj
Men vi kan väl ändra från "årets sporthojbild" till "årets hojbild".
Alltså valfri hojbild. ?
Lägg gärna till vad som motiverar ditt val av bild, samt exif, omständigheter mm.
eller kanske olika kategorier, hojrelaterad bild, hojbild och RRbild/banbild?

Och kameraregnskyddet jag blev sugen på verkade dom inte ha till försäljning 

Synd bara att stativen var lite väl korta. Och att man inte råkade ha 17000kr till övers.


