rookie
www.mixpix.se
Nån mer som ska plugga iår?
Jag lyckades komma in på BÅDE "12467 Fotografi - Visuell kommunikation 7,5hp" och "12389 Digital bildbehandling 7,5hp".
Kan nog bli svettigt sidan om heltidsjobb? Vad säger de som gått kursen/kurserna förut?
Jag lyckades komma in på BÅDE "12467 Fotografi - Visuell kommunikation 7,5hp" och "12389 Digital bildbehandling 7,5hp".
Kan nog bli svettigt sidan om heltidsjobb? Vad säger de som gått kursen/kurserna förut?
