R2
På två hjul sen -89
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- skvde
- Hoj
- ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Hej igen
jag har fortfarande inte bestämt mig angående ev byte, det kom ett brutet ben emellan, dock så va det inte alls så att pengarna va bundna till Mediamarkt så jag kan köpa vart jag vill.
Som ni förstår så kan jag inte riktigt släppa det där med filmfunktionen och är inne på en eos500 ist.
Men, finns det olika 500?
Jag är inne på att köpa en 500 med 15-88 på komplett, men dom listar en eos500d slr, och en eos500dslr, är det olika kameror? (d MELLANSLAG slr)
500d sl med 18-55 kostar 6499:-
och 500dslr enbart hus kostar 6990:-
http://www.komplett.se/k/kl.aspx?bn=10752&mfr=CANON
kan ju va nått erbjudande iofs men lite skumt verkar det ju.
jag har fortfarande inte bestämt mig angående ev byte, det kom ett brutet ben emellan, dock så va det inte alls så att pengarna va bundna till Mediamarkt så jag kan köpa vart jag vill.
Som ni förstår så kan jag inte riktigt släppa det där med filmfunktionen och är inne på en eos500 ist.
Men, finns det olika 500?
Jag är inne på att köpa en 500 med 15-88 på komplett, men dom listar en eos500d slr, och en eos500dslr, är det olika kameror? (d MELLANSLAG slr)
500d sl med 18-55 kostar 6499:-
och 500dslr enbart hus kostar 6990:-
http://www.komplett.se/k/kl.aspx?bn=10752&mfr=CANON
kan ju va nått erbjudande iofs men lite skumt verkar det ju.
Vad är det för vits med att sälja samma vara i en vit kartong med samma garantier osv, men till ett lägre pris? 
