Dina märkligaste PM?

Märkligt...

Vad mycket hot/arga PM som skickas. Tyckte det var mycket gruff i trådarna som det var.

Något jag fortfarande inte förstår är att folk verkar tro att, om man bara ger sig fan på det, kan övertyga någon annan att byta åsikt. Vem här brukar seriöst lyssna på någon som skriker på en? Brukar ni även byta åsikt för att någon kommer med kommentaren "Du är ju fan dum i huvudet!"?

Näe, flera vettiga diskussioner och så kan vi alla gå ut på puben efter och kramas! :fyllisar

Fyll gärna på med flera sjuka raggningsförsök! :D

Tror det är du som inte förstår, schtumpan.. Det behöver inte vara någon "otäcking" som vill illa.. Dina PM osv kan säkert utan problem läsas av forumets "ägare", serverfixare, ev forum-hackers osv..

Vad dessa sedan väljer att göra med informationen är ovisst, men speciellt hemligt är det knappast.. Däremot kan man vara relativt anonym och det är ju kul.. Jag och Swedie är kanske två gamla systrar som gillar motorsport och tekakor!?

Och där diskvalificerade du dig i dubbel bemärkelse.

1. Du har inte nån vidare koll på hur vBullen funkar.

2. Schtumpan. Spara den tekniken till någon det biter på. :D

Förstår inte varför du namedroppar Swedie? Skulle jag imponeras av det? Nu råkar jag ha ätit middag med honom så jag vet att han varken är särskilt gammal eller feminin. Om du är en gammal kärring så är det helt okej för mig. :)

Vi har olika syn på vad som är okej att göra med PM. Fine, vi får nöja oss med det. Jag tycker PM ska behandlas med respekt oavsett. Du kanske också växer upp en dag? Vad vet jag?

3123208 Och där diskvalificerade du dig i dubbel bemärkelse.

1. Du har inte nån vidare koll på hur vBullen funkar.

2. Schtumpan. Spara den tekniken till någon det biter på. :D

Förstår inte varför du namedroppar Swedie? Skulle jag imponeras av det? Nu råkar jag ha ätit middag med honom så jag vet att han varken är särskilt gammal eller feminin. Om du är en gammal kärring så är det helt okej för mig. :)

Vi har olika syn på vad som är okej att göra med PM. Fine, vi får nöja oss med det. Jag tycker PM ska behandlas med respekt oavsett. Du kanske också växer upp en dag? Vad vet jag?

Orkar inte, schnäckan.. :död

Last edited:
Jag har bara vanliga snälla PM i min låda - sånt där som handlar om squish band och acc.pumpar... och det är jag ganska tacksam för :D

Fast det var någon som lackade ur och anklade mig för att ljuga om ljudnivåer på ett helsystem för något år sedan (angående något jag nämnt i en tråd). Den stackarn kan inte haft det lätt, missförstod till och med sig själv och blandade ihop begrepp... Tycker mest synd om sådana :pannkyss

Ja herregud.

Hej skinnkille!

Om du har STORSTRUT och en kraftig och kompakt kulpåse så kan vi väl ta och plocka smågodis nån dag!
Är hektopriset det rätta så.....

bananerna kostar extra :brunad

ring mej så kommer jag :stön

runkpussar från din skinntjej

Ja herregud.

Hej skinnkille!

Om du har STORSTRUT och en kraftig och kompakt kulpåse så kan vi väl ta och plocka smågodis nån dag!

Det där skulle kunnat vara skrivet av den du önskar skulle skriva det...
Men nu har du ju skrivit det själv! :D

(eller så skrev hon det... mest på skoj)

Ja herregud.

Hej skinnkille!

Jag gissar på duckie.

Hehe nej, det var inte så konstigt! Säkert det bländade vita leendet hon föll för! :)
hehe, jobbar extra åt Colgate vettu ;-)

han får skylla sig själv :tungan Man får inte vara så snygg helt enkelt... då reagerar folk ju, vilket är inte alls så dåligt. Kongo får ta det som komplimang
;)

:rofl Bara kul ! Men jag bjöd ICKE till!:ajjabajja

Last edited:
Jag gissar på duckie.

:mad:

Det var ett svar på detta sliskiga PM.
--------------------

Hej sötnos! :brynad

Fniss! Vahettere..jag har lagt märke till dig! Jag har alltid varit svag för cheyer i skinnställ och bananer i munnen! Det väcker ett enormt sug inom mig! Ett sug efter..eh, FIKA! Till exemepel chokladbanankaka med grädde, eller korv med bröd...eller..ja. Korv med bröd är ju inte precis fika, men ändå!

Så ja, ska vi ta ett hojknull någon dag?

Edit, HOJFIKA, menarja! :rodna

Svar till, skinnkille!

-------------

:crash

Mina PM består av alltemellan rena dödshot till fumliga raggningsförsök. Ett och annat vettigt PM har jag fått också, men de är nog subtlia raggningsförsök de också.

Jag måste rensa och göra plats i lådan på veckobasis och TYVÄRR försvann ett riktigt mustigt dödshot från gÅssTr1der i en rensning, det grämer mig än.
Nå, jag får nog snart ett nytt!

Här är ett karakteristiskt PM från BRASSARN ...---

Snälla snälla, kan du visa nått "rent dödshot". Av någon outgrundlig anledning så tycker jag det är roligare att du som tjej får sånna PM.

Men det kanske tyder på att jag är jävulskt manshoucshcouchvouvhcihihs istisk? Hoppas inte det.

Jag har faktiskt inte några konstiga/farliga/arga/störda PM. Bara seriösa. Har jag varit medlem för kort tid?

Man har fått en del märkliga PM genom åren här på forumet. Men de är kastade sen länge, man måste ju rensa inboxen ibland. Sparar bara de fina.

ett av de finare pm jag fått.
hoppas inte att personen som skrev tar illa vid sig att jag lägger ut det.

"Jag tänker på dig. Tappa inte modet. Du vet vem du är. Om några dagar åker vi hoj - ingen kan ta oss, vi äger världen, den ligger vid våra fötter.
Kram
"
Detta var i samband min skoltid då jag mådde jävligt dåligt. Men med hjälp av allt stöd och fina vänner tog jag mig igenom skiten.

ett av de finare pm jag fått.
hoppas inte att personen som skrev tar illa vid sig att jag lägger ut det.

"Jag tänker på dig. Tappa inte modet. Du vet vem du är. Om några dagar åker vi hoj - ingen kan ta oss, vi äger världen, den ligger vid våra fötter.
Kram

"

Jag tror inte alls att Mattias misstycker att du publicerar hans PM.
;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...