Dina märkligaste PM?

Klart man vill ha det lätt så man kan få det överstökat och fortsätta till nästa...

:tuttar

Skulle det va så jäkla roligt då? :va Ja, kanske det skulle iofs!? Näe förresten, få det serverat är inte kul, då har man ju hunnit ledsna innan man börjat.

Jag fick ett kort pm häromdagen..

"lust att dejta lite?"

hmm vad ska man svara på ett sånt??

Haha, jag fick ett där frågan var något liknande & om "våra hojar skulle dejta"......något säger mej att det är samma kille :D Börjar på P...numera!!!

Last edited:
Skulle det va så jäkla roligt då? :va Ja, kanske det skulle iofs!? Näe förresten, få det serverat är inte kul, då har man ju hunnit ledsna innan man börjat.

Längst journal hos STD-mottagningen när man dör, vinner! :tuttar

Haha, jag fick ett där frågan var något liknande & om "våra hojar skulle dejta"......något säger mej att det är samma kille :D Börjar på N!!!

Skillnaden lär ju dock vara att hojbrud bor i Skåne...det gör inte du! ;) Fast, det kan ju vara ett stolpskott som försökt ragga och inte tänkt på avstånden.

Dom här har jag fått,gissa ifrån vilka.

Nu är jag jävligt trött på dig. Droppen som fick havet att svämma över var när du telefontrakasserade mig! Diverse hot och obegripliga osammanhängande historier om GMG gjorde mig VANSINNIG!!!!

Jag startade därför igår en motståndsrörelse.

Nu är det ALLVAR! Jag kommer att plocka er en efter en! Tills det bara är du kvar! Då kommer jag att skära halsen, med en banan!

ALLT DETTA kan undvikas, om du LÅTER BLI ATT SKAPA PROBLEM SOM INTE FINNS!!!!!!

----------------------------------------------------------------------

Jag ska döda dej! Jag vet var du bor. jag tjenner folk i götebårg. jag tjenner NASSAR!!!!!!!!!

Så du ska passa dej.

Annars smellere!!!!!!!!!!!

3134954 Ok, PuW, du är förlåten! :D

Byt kön så kanske det funkar bättre?
:tuttar
Är folk så j'vla ytliga så att dom inte ser insidan ens om man kastar det på dom...

Det är ett tragiskt land vi lever i.

Dom här har jag fått,gissa ifrån vilka.

----------------------------------------------------------------------

Jag ska döda dej! Jag vet var du bor. jag tjenner folk i götebårg. jag tjenner NASSAR!!!!!!!!!

Så du ska passa dej.

Annars smellere!!!!!!!!!!!
haha Underbart farbrorn!
Du vet att jag går med i i din motSTÅNDsrörelse DirEcKT,vi slår pårom medels KJETTING:yoparty

Fan nu var det länge sedan man fick ett flört-pm... Kan det bero på att jag numer är skägglös:va :rolleyes:

Alla bågar under 1000 cc är att klacificera som mopeder

Varför är du med i detta forum? Din båge har ju inte ens med bokstaven s i sport att göra

Var farbror Olmo något onykter när kan parkerade sina hästar i del lilla, lilla, lilla trånga stallet och lyckades prestera text i forumet?

Tja, jag har ju faktiskt inget "S" att skryta med....

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...