Dina märkligaste PM?

Tomtesmiley = tomteskägg = hänger vid halsen = slips.

Du gjorde alltså en Brown Tie på henne, då blev hon garanterat jättekladdig.

Brown Tie. Är det när man kör i 2:an och drar ur den med samma kraft och bestämdhet som när man startar en gammal båtmotor? Och blir det liksom som en brun slips(?) därbak? :va

Brown Tie. Är det när man kör i 2:an och drar ur den med samma kraft och bestämdhet som när man startar en gammal båtmotor? Och blir det liksom som en brun slips(?) därbak? :va

Nä nu har du fått allt om baken.

Det första är korrekt.

Men tjejen avslutar det hela med ett helt vanligt PK med det nu nedkladdade, manliga könet.
Voilá och hon har en perfekt brun slips att festa loss på krogen med! :tummenupp

Nä nu har du fått allt om baken.

Det första är korrekt.

Men tjejen avslutar det hela med ett helt vanligt PK med det nu nedkladdade, manliga könet.
Voilá och hon har en perfekt brun slips att festa loss på krogen med! :tummenupp

I see.
Frågan man osökt ställer sig då är ju:
Vart kommer båtmotorn in i bilden? :confused:

I see.
Frågan man osökt ställer sig då är ju:
Vart kommer båtmotorn in i bilden? :confused:

Du bör dra ut manligheten kraftigt så att den uppnår maximal kladdighet för bästa resultat.
En jämförelse med en båtmotor är således mycket passande. :tummenupp

Fy fan pojkar, nu är ni riktigt ur bild......yuääääk :spyr x 2

Jag vill påpeka att jag aldrig fått ett PM innehållandes ovan nämna information. Bara så ni vet. :gnissla

Last edited:
Du bör dra ut manligheten kraftigt så att den uppnår maximal kladdighet för bästa resultat.
En jämförelse med en båtmotor är således mycket passande. :tummenupp

Jag vill påpeka att jag aldrig fått ett PM innehållandes ovan nämna information. Bara så ni vet. :gnissla

Ska vi tolka det där som att hon lovar oss bild?
:corn

Det här kunde ju ha blivit en grymt bra tråd tills ett gäng hormonstinna pojkar och flickor skulle förstöra den med en massa dravel. Skärp er nu och langa in PM :mad:

Back