Dina märkligaste PM?

Det som Fia säger är sant.

Brukade ha msn-addressen på min sida förrut och det var säkert 20 snubbar som lade till en och frågade originella saker som "vad har du på dig...har du cam...är du kåt...min är 21cm". Man kunde ta mig 17 räkna ut precis vilka ord som skulle skrivas näst :gäsp

En annan smidig raggare skickade pm till mig o Pallas och raggade friskt på oss båda samtidigt :tummenupp :näsblod

The one and only. Ett axplock:

UKE skrev:
Akta dig din j...jag har kompisar som bor i Karlstad....nu fan ska det bli slut på dina jävla finnhatet!!! Jag ska ordna så att du får en omgång som du aldrig glömmer din jävla fitta!!!:mad: :mad:

UKE skrev:
Kan inte du hålla käften nån gång did jävla idiot ????? Så jävla trött på dig!!! Gå hem nu och läs världens TUNNASTE bok: Svenska Krigshjältar...:tummenupp ...Obs ...Stora Bokstäver , vad säger du om det ?? Skaffa ett liv i stället att hänga här och rätta till skrivfel!!!:arsele

UKE skrev:
tja puckon...läget ? ..när ska du tar bort vårtan som du har ??? kommer du till sthlm nån gång , då kan vi prata lite om hojar och f1....har du hittat nån bögkompis eller runkar du fortfarande ensam???;-)?:confused:

För att? Bara för att man skickar PM har man väl ingen rätt att vara anonym? Sen tror jag det faller under olaga hot.

Absolut, om det är olaga hot ska det ju polisanmälas.
Men hänger man ut namn osv så är man ju dels inte bättre själv rent bondförnuftsmässigt, men jag tror även att man begår någon form av överträdelse? (offentlig smädelse/ärekränkning osv)
Nåväl, osmakligt är det när folk hänger ut varann.
Sånt har ju Swedie fått stoppa förr...

Svårt läge som sagt.
Vissa PM är ju hårresande och otäcka i sin hotfulla underton.
MEn anars i övrigt rätt kul läsning! :D
Det verkar finnas en del juveler i vår herres hage :hoppskrat

Absolut, om det är olaga hot ska det ju polisanmälas.
Men hänger man ut namn osv så är man ju dels inte bättre själv

Han hängde ju IOFS bara ut ett Nick, inte ett namn...
Sen att man kan få reda på vem personen är ändå är ju en annan sak...

Jag tror inte alls att det är olagligt att lägga ut någons användarnamn

okej du skrämmer mig jag tänkte skriva exakt samma :tungan

Sick minds think alike!

Last edited:
Han hängde ju IOFS bara ut ett Nick, inte ett namn...
Sen att man kan få reda på vem personen är ändå är ju en annan sak...

Jag tror inte alls att det är olagligt att lägga ut någons användarnamn

Hot och rena dumheter är ju en sak.
Sånt kan man visst hänga ut.
Nog om det.

Men säg att du skrivit nåt i förtroende då?
Skulle du vilja haft det utlämnat?

Precis...

Likaså om man tar ett kiv via PM istf att sagga ner en tråd, då har man ju "gått in i ett privat rum" s.a.s
Finns ingen känsla längre för det som kallas integritet?

Några av mina bästa vänner här har jag munhuggits med som fan! :D

Hot och rena dumheter är ju en sak.
Sånt kan man visst hänga ut.
Nog om det.

Men säg att du skrivit nåt i förtroende då?
Skulle du vilja haft det utlämnat?

Precis...

Du har en poäng där, hade det varit PM:et någon skickade om att det var dags att uppsöka en gynekolog, efter en sporhojsträff på tu man hand hade det inte varit kul längre...

(EDIT) Rent hypotetiskt då alltså, jag vet inte om någon någonsin har fått ett sånt...

hah, läste just igenom lite gamla PMs.. fan va man har tjaffsat med endel tydligen :D..
undrar hur många såna PMs man egentligen tagit bort :S
Fan PM-boxen borde va större så man skulle haft kvar alla gamla fina PMs =)

UKE? Det är ingen medlem på sporthoj.com - PM:en skickades av någon annan. Trevlig ton va...? Samma avsändare som mitt bidrag i tråden.

:dummer

Jo UKE finns. Eller fanns i alla fall. Senast i helgen härja han om något som rörde forna Jugoslavien. Men jag förstod i alla fall inte var han ville komma med det.

Back