Dina märkligaste PM?

skickat av XXXXX

"Men herregud, din jävla fjortis. Det är ju bara du som tycker att det är roligt.

Fattar du inte bättre än att folk blir förbannad över det du skriver så har du allvarliga problem, och om du tror att du kan få folk att hålla käften för att DU säger det, så är du fel ute.

Nejdu, surfa vidare till Lunar."

fick det här när jag var ganska nyreggad här på SH...:rolleyes: absolut första pm:et jag någonsin fick när jag tänker efter:D

skickat av XXXXX

"Men herregud, din jävla fjortis. Det är ju bara du som tycker att det är roligt.

Fattar du inte bättre än att folk blir förbannad över det du skriver så har du allvarliga problem, och om du tror att du kan få folk att hålla käften för att DU säger det, så är du fel ute.

Nejdu, surfa vidare till Lunar."

fick det här när jag var ganska nyreggad här på SH...:rolleyes: absolut första pm:et jag någonsin fick när jag tänker efter:D

De där har ju iof en hel del sanning :tungan

Märkliga PM har jag fått, men märkligaste måste ändå vara när en person ringde upp mig från dolt nr o började fråga om jag hette Andreas o körde MC o va reggad på SH osv, frågade massa saker för o se ifall hon hamnat hos rätt person alltså, o de hade hon väl tydligen iaf o de blev ett antal samtal men hon vägrade säga vem hon var.

Nån jeffla snubbe ringde upp mej, sa att han va från sh o undra hur mkt min hoj kosta i försäkring haha

Last edited:
En del karlar som verkar tro att det här är nån typ av dejtingsida/liggasida...
Eller är det bara jag som har missuppfattat det hela!? :näsblod

Detta är ett ett av flera PM som samma person har skickat till mig:

"Varför??
Fattar inte varför vissa likt dig själv gör allt för att hacka och förstöra trådar, inlägg mm - måste säga att ni/DU framstår som rubbade i mina och många andras ögon - pinsamt är ett svagt ord!!

Ge fasiken i mig så lovar jag att allt blir mycket bättre, stampa mig på tårrna om och om igen och jag LOVAR att jag kommer att se till att ni slutar på ett eller annat sätt då jag inte längre accepterar att puckon försöker göra sig roliga på min bekostnad!!

En enkel ekvation!!

Mvh,

PM-skrivarens Nick"

Detta är ett ett av flera PM som samma person har skickat till mig:

"Varför??
Fattar inte varför vissa likt dig själv gör allt för att hacka och förstöra trådar, inlägg mm - måste säga att ni/DU framstår som rubbade i mina och många andras ögon - pinsamt är ett svagt ord!!

Ge fasiken i mig så lovar jag att allt blir mycket bättre, stampa mig på tårrna om och om igen och jag LOVAR att jag kommer att se till att ni slutar på ett eller annat sätt då jag inte längre accepterar att puckon försöker göra sig roliga på min bekostnad!!

En enkel ekvation!!

Mvh,

PM-skrivarens Nick"

Det där går nästan att gissa vem som skrev bara på stilen..

Ligga lite?

Näee, skämt å sido, hur fan tänker dom?
(Det gäller förvisso inte bara den manliga delen av SH)
Tycker dom verkligen att ett PM på en (förvissos sveriges bästa) forumsida är ett seriöst sätt att ta kontakt med det motsatta könet på?

Ligga lite?

Näee, skämt å sido, hur fan tänker dom?
(Det gäller förvisso inte bara den manliga delen av SH)
Tycker dom verkligen att ett PM på en (förvissos sveriges bästa) forumsida är ett seriöst sätt att ta kontakt med det motsatta könet på?

Njaa, det skulle ju kunna va seriöst också. Beror väl på vad man skriver. :rolleyes:

Last edited:

Jag vågar nog påstå att rätt många tjejer reggar sig här just av den anledningen. Många verkar inte ens äga en hoj eller ha ett genuint intresse! :va

Skulle väll vara den här

NiklasL skrev:
Vill ha dig <3

jag hoppas du vet vad du betyder för mig, du är den enda som finns i mitt hjärta, jag är het för dig, när jag kommer hem så ska du få min manssås

//Din älskling Niklaspiklas".
ja, han var nog full då.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma