Victor
Shake that ass!
Jag såg att Valmers fått något roligt PM och jag blir väldigt underhållen av att läsa sånt. Det är som skvaller och borde vara privat men just därför finns det ett sånt otroligt allmänintresse i det.
Men bara för att inte folk ska bli upprörda och vi ska få ha tråden kvar så kan väl vi maska namnen på sändaren/mottagaren.
En av mina favoriter är numera väldigt gammalt och preskiberad men fortfarande kul mest pga oförståndet om till vilken myndighet/organisation man polisanmäler något.
En annan höjdare kom från en fd. fängelsekund i Gävle, tyvärr har jag glömt vad snubben störde sig på. Jag tror faktiskt inte ens jag svarade på det här.
Vad har ni för godisbitar att bjuda på?
Men bara för att inte folk ska bli upprörda och vi ska få ha tråden kvar så kan väl vi maska namnen på sändaren/mottagaren.
En av mina favoriter är numera väldigt gammalt och preskiberad men fortfarande kul mest pga oförståndet om till vilken myndighet/organisation man polisanmäler något.
XXXXXXXXX skrev:"Jag kan klippa ner den, enbart för dig.
Bara för att spara lite bandbredd allså"
Moget inlägg!!
Snälla, gör det offentligt vad beträffar att lägga våra filmer så lovar jag att en polisanmälan garanterat görs ANTIPIRAT BYRÅN...![]()
XXXXXX
XXX XXXXXX...
En annan höjdare kom från en fd. fängelsekund i Gävle, tyvärr har jag glömt vad snubben störde sig på. Jag tror faktiskt inte ens jag svarade på det här.
EDIT: Nu kom jag på att min sk. vän Caffe addade den där avsändarens hotmail på min MSN när jag lämnade min dator obevakad ett ögonblick. Han hoppades väl att jag skulle få nya vänner eller nått kanske.XXXXXXXX skrev:din lilla bög... född -80 ha ha ha, du har du ålder inne, för att ens va på detta forum... inte ett ord till från dej till mej![]()
´JAG STÅR FÖR MINA ORD....
Vad har ni för godisbitar att bjuda på?
Last edited: