Dina märkligaste PM?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag såg att Valmers fått något roligt PM och jag blir väldigt underhållen av att läsa sånt. Det är som skvaller och borde vara privat men just därför finns det ett sånt otroligt allmänintresse i det.
Men bara för att inte folk ska bli upprörda och vi ska få ha tråden kvar så kan väl vi maska namnen på sändaren/mottagaren.

En av mina favoriter är numera väldigt gammalt och preskiberad men fortfarande kul mest pga oförståndet om till vilken myndighet/organisation man polisanmäler något.
XXXXXXXXX skrev:
"Jag kan klippa ner den, enbart för dig.
Bara för att spara lite bandbredd allså"
Moget inlägg!!
Snälla, gör det offentligt vad beträffar att lägga våra filmer så lovar jag att en polisanmälan garanterat görs ANTIPIRAT BYRÅN... :tummenupp
XXXXXX
XXX XXXXXX...

En annan höjdare kom från en fd. fängelsekund i Gävle, tyvärr har jag glömt vad snubben störde sig på. Jag tror faktiskt inte ens jag svarade på det här.

XXXXXXXX skrev:
din lilla bög... född -80 ha ha ha, du har du ålder inne, för att ens va på detta forum... inte ett ord till från dej till mej :fatta! :fatta! ´JAG STÅR FÖR MINA ORD....
EDIT: Nu kom jag på att min sk. vän Caffe addade den där avsändarens hotmail på min MSN när jag lämnade min dator obevakad ett ögonblick. Han hoppades väl att jag skulle få nya vänner eller nått kanske.

Vad har ni för godisbitar att bjuda på?

Last edited:
Muhahahahaha, om jag gör en snabb copy & paste så är denna tråden 10 sidor lång. Ska leta fram nåt kul ...

Muhahahahaha, om jag gör en snabb copy & paste så är denna tråden 10 sidor lång. Ska leta fram nåt kul ...

Ja, men gör det då!

Annars så söker jag dig Höör-bo som jag har för mig körde en Thunderace.
Du PMade mig att du skulle bonka mig om jag inte bodde så långt ifrån dig.
Jag svarade förvirrat med att nämna någon om din mamma.
Snälla, hör av dig igen, allt är förlåtet!

Det är väl ingen nyhet att det finns villiga tjejer på SH :tuttar?

Jag kan stilla eran nyfikenhet med att flickan i PM:t ifråga misslyckades med att snärja mig eftersom jag är en sån fin kille och håller mig till en tjej åt gången ;).

xxxxxxxxx skrev:
Jag var hennes första kvinnliga älskarinna! Och hon är helt underbar! Jag är gärna med på en trekant om hon vill... Om du nu gått så längt med henne behöver jag kanske inte säga hur fin hon är där nere! Hon är klart en av de bästa tjejerna jag haft sex med!

Hon behöver inte få reda på något, och en fika är ju bara en fika som du sa!

Jag har rensat bort ett par korkade PM från idioter så dom kan jag inte återge, men jag hade ju tidigare en bild på mig själv som avatar och fick då detta något kryptiska meddelande:

Inskickat av XXXXXXXX
Du är lik en moppehandlare här i Varberg, är du säker på att du inte bor i den bra delen av Sverige?

Märkliga PM har jag fått, men märkligaste måste ändå vara när en person ringde upp mig från dolt nr o började fråga om jag hette Andreas o körde MC o va reggad på SH osv, frågade massa saker för o se ifall hon hamnat hos rätt person alltså, o de hade hon väl tydligen iaf o de blev ett antal samtal men hon vägrade säga vem hon var.

Back