Köp färdig när ni nu behöver större. Du har ju rätt draghoj.Jadu...Min vardag förändrades ju ganska markant för lite drygt ett år sedan, från att ha sambons kids varannan helg till att ha dem på heltid. Minskad fritid/frihet för mig och sambon ledde till generellt sett mindre hojkörning, och då jag och hon inte längre har riktigt samma möjlighet att bara ta den färdiga husvagnen och dra iväg på en veckas spontansemester när som helst så har den blivit lite lägre prio. Jag kommer absolut att färdigställa den, just nu har jag bara inte riktigt samma motivationsnivå som jag gjorde när jag drog igång bygget utan har valt att fokusera på annat
![]()
Från blockettråden.
Husvagn Polar Glacier, Filipstad, Klaravik auktioner
Husvagn Polar Glacier 14 m Märke: Polar Glacier Årsmodell: 2008 Fordonsår hämtat från Transportstyrelsen: 2008 Chassinummer/Serienummer: YT512077880000008 Antal passagerare: 0 Dragkrok: Kulhandske Mått och vikt Tjänstevikt (kg) : 3400 Totalvikt (kg): 3500 Max lastvikt (kg): 100 Max sammanlagd...
Min vardag förändrades ju ganska markant för lite drygt ett år sedan, från att ha sambons kids varannan helg till att ha dem på heltid. Minskad fritid/frihet för mig och sambon ledde till generellt sett mindre hojkörning, och då jag och hon inte längre har riktigt samma möjlighet att bara ta den färdiga husvagnen och dra iväg på en veckas spontansemester när som helst så har den blivit lite lägre prio. Jag kommer absolut att färdigställa den, just nu har jag bara inte riktigt samma motivationsnivå som jag gjorde när jag drog igång bygget utan har valt att fokusera på annat