Detta byggde jag idag-tråden

Jadu... :gnissla Min vardag förändrades ju ganska markant för lite drygt ett år sedan, från att ha sambons kids varannan helg till att ha dem på heltid. Minskad fritid/frihet för mig och sambon ledde till generellt sett mindre hojkörning, och då jag och hon inte längre har riktigt samma möjlighet att bara ta den färdiga husvagnen och dra iväg på en veckas spontansemester när som helst så har den blivit lite lägre prio. Jag kommer absolut att färdigställa den, just nu har jag bara inte riktigt samma motivationsnivå som jag gjorde när jag drog igång bygget utan har valt att fokusera på annat :)
Köp färdig när ni nu behöver större. Du har ju rätt draghoj.

Från blockettråden.

Köp färdig när ni nu behöver större. Du har ju rätt draghoj.

Från blockettråden.

150kg dragvikt räcker nog inte långt till en sån där pjäs... :gnissla :hihi

Du får väl dreva ner lite.
Jag har över 200Nm vrid i min båge, orkar gör den nog :fakta
Bänkpapper Besten.jpg
Jag tänkte främst på att om man bara får dra 150kg lagligt så tror jag inte att Harry Haffa blir sådär överdrivet imponerad om man kommer dragandes på en sån där med hoj, hur imponerande själva spektaklet än må vara rent tekniskt... :gnissla :hihi

Jag har över 200Nm vrid i min båge, orkar gör den nog :fakta
View attachment 528715
Jag tänkte främst på att om man bara får dra 150kg lagligt så tror jag inte att Harry Haffa blir sådär överdrivet imponerad om man kommer dragandes på en sån där med hoj, hur imponerande själva spektaklet än må vara rent tekniskt... :gnissla :hihi
Ingen minns en fegis.

Jag pratade för många år sedan med min husvagnsgranne i Borås, han råkade vara polis, och jag drog min husvagn med en Cheva transporter vilket krävde BE körkort.

Dom hade stoppat en entusiastisk husvagnsdragare som körde någon småbil med en gigantisk husvagn bakom, han körde med stödhjulet nästan nere i asfalten.

När dom påpekade det sa han bara "om jag vevar upp det bottnar fjädringen på bilen när jag kör i gupp så det går inte"

Han var inte på väg till en skidtävling om man säger så, och han hade fler barn än bilbälten i bilen.

Dom upplyste honom om svenska regler och bad honom att ställa husvagnen på parkeringsfickan tills en större bil kunde komma och hämta den

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard