Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Har nu läst olidligt många trådar å blivit rejält uppskrämd av allt servande hit å dit
Men no shit sherlock
Min Husa har nu passerat 8 timmar å varken jag eller krattan hade någe att göra så jag bad krattan om hjälp.
Av med tank, och bort med kylaren (för det blir lättare att komma åt) av med ventillocken..... fixa kolven i rätt läge
Justera.....
Fixa tillbaka
Vad är PROBLEMET
Vi slet t.o.m bort kylaren för att få mera space.
Sluta muppa om service hit å dit, det var ju pissenkelt.
Jag har aldrig gjort det förut men nu är det inget att oroa sig för
ENKELT .....

Men no shit sherlock
Min Husa har nu passerat 8 timmar å varken jag eller krattan hade någe att göra så jag bad krattan om hjälp.
Av med tank, och bort med kylaren (för det blir lättare att komma åt) av med ventillocken..... fixa kolven i rätt läge
Justera.....
Fixa tillbaka
Vad är PROBLEMET
Vi slet t.o.m bort kylaren för att få mera space.Sluta muppa om service hit å dit, det var ju pissenkelt.
Jag har aldrig gjort det förut men nu är det inget att oroa sig för
ENKELT .....
för det där!!

Jag pysslade om lill-Husan som en bebis, men det är värt varenda sekund i garaget med en så'n hoj!!!
Lättmekat är det också!